Detalii oferta
Rezervare
Confirmare

Singapore Malaezia Thailanda

de la
EUR 3700 00 EUR
pachet
10 noiembrie 2024

 

Singapore-Malaezia-Thailanda 13 zile

10-22 noiembrie 2024

 

Ziua 1. Intalnire cu ghidul pe aeroportul international Liszt Ferenc din Budapesta, unde ne inbarcam pe zborul Budapesta-Singapore cu una dintre companiile ca si Qatar Airways, Emirates, Turkish Airlines, Lufthansa cu o singura escala. La cerere se asigura transfer pe traseul Cluj – Oradea - Budapesta si retur.

Ziua 2. Sosire in Singapore in cursul dupaamiezii, transfer la Hotel M Social 4* sau similar ( 2 nopti) . Timp liber pentru acomodare. Optional Croaziera cu cina


Ziua 3. Singapore -Tur de oras
Începem călătoria în Kampong Glam, un cartier în care modernul se întâlnește cu tradiția, district cu o istorie care datează din epoca colonială al orasului stat Singapore, Exploram orașul traversand Cartierul Civic, trecând pe lângă Padang, Clubul de Cricket din Singapore, clădirea istorică a Parlamentului și Galeria Națională din Singapore. Galeria este formată din clădirea fostei Curți Supreme și Primărie. Apoi, oprire la Merlion Park pentru panorama uimitoare ale Marina Bay. Nu ratați această oportunitate de fotografie cu Merlion-ul, o creatură mitologică care este parțial leu parțial pește. Inainte de a trece prin Chinatown, vizitam Templul Thian Hock Keng, unul dintre cele mai vechi temple budist-taoiste din Singapore. Vizita noastra o continuam către una dintre cele mai frumoase locatii din Singapore, primul sit al Patrimoniului Mondial UNESCO din Singapore - Grădina Botanică din Singapore și Grădina Națională de Orhidee, care oferă o expoziție extinsă de 60.000 de plante de orhidee. Ne deplasam catre Event Plaza-Marina Bay Sands, unde vom avea timp liber si cina intr-un restaurant local, dupa care ne indreptam spre gradini, pentru a participa la spectacolul de muzica si lumini – Gradina cu Supercopacii (Supertrees), care este iluminata cu mii de LED-uri care asigura jocurile de lumini la ritmul diferitelor melodii locale si internationale cunoscute. După spectacol transfer la hotel.

Ziua 4. Singapore / Johor Bharu / Malacca


După micul dejun, traversam unul dintre cele doua poduri ce leaga Singapore de continent, către Malaezia. După trecerea frontierei, ghidul nostru ne va astepta si urmeaza un traseu ce il parcugem cu autocarul. Traseul nostru va trece prin orasul modern Johor Bharu imediat cum intram in Malaezia si vom continua pana la Malacca, orașul istoric al Malaeziei. Malacca, este cel mai vechi oras din Malaezia, iar datorita pozitiei sale a devenit una dintre cele mai importante orase comerciale din Asia de Sud-est. Inainte de aparitia europenilor, chinezii iar apoi arabii au ocupat zona aceasta importanata, Din 1500 Malacca a fost colonizat de catre portughezi, olandezi si in final britanici, lasand fiecare urmele colonizarii in arhitectura si cultura orasului. Malacca este micuț, cochet și prietenos, este inclus în Patrimoniul Mondial UNESCO.
Vizita o incepem la Bukit China, dupa care urmeaza Porta de Santiago, Biserica Sf. Paul, Clădirea Stadthuys, Christchurch, Templul Cheng Hoon Teng și o plimbare pe strada Jonker. Cina la un restaurant local. Cazare la Swiss Garden Hotel Malacca 4* sau similar.

Ziua 5. Malacca/ Penang

Micu dejun, apoi continuam calatoria spre Penang. Vizită în drum orașul regal Kuala Kangsar pentru o fotografia din exterior Moscheea Ubudiah, Palatul Iskandariah și Istana Kenangan.
Trecem spre Penang, mai bine cunoscută drept „Perla Orientului”, traversam peste unul dintre cele mai lungi poduri din lume.
La sosirea grupului veți experimenta o plimbare cu ricșa de la Fort Cornwallis la Chew Clan Jetty. Vizitam Chew Clan Jetty, este o întreagă așezare de case de lemn construite pe nămol numita „Chew” Chew este numele de familie (prenume) a rezidenților și de aici a derivat acet prenume. Familiile migranților cu acest nume de familie locuiesc împreună în această zonă. Urmeaza vizita la Conacul Peranakan, casa tipică a unui bogat ''Baba'', de acum un secol, este recreată pentru a oferi o privire asupra stilului lor de viață opulent și a numeroaselor obiceiuri și tradiții. Cu peste 1.000 de piese de antichități și obiecte de colecție ale epocii expuse, acest muzeu Baba-Nyonya este, de asemenea, găzduit într-unul dintre conacele de patrimoniu din Penang, design și arhitectură eclectică. Urmeaza un tur scurt, de mers pe jos, din Little India pe Strada Armoniei.
Cazare in Penang la Vouk Hotel Delux 4*.

Ziua 6. Penang - Highland


După mic dejun, plecam spre Cameron Highlands (Inaltimile Cameron), unul dintre cele mai populare locuri de vizita in Malaezia, situat la aproape 2.000 de metri altitudine. Cameron Highlands oferă vizitatorilor o climă moderată, cu temperaturi medii în timpul zilei în jur de 25°C și 18°C noaptea. Acest lucru face ca mediul să fie propice pentru cultivarea plantelor continentale, fructelor și legumelor, oferind în același timp o evadare răcoroasă pentru locuitorii orașului.
Seara cina la hotel – cina specifica pregatita la aburi – se prepara un fel de fondue, dar pe bază de supă, unde puteți adauga carne și legume in portia Dvs – aceasta gustare este o specialitate în Cameron Highlands. Cazare la Hotel Strawberry Park Resort 4* sau similar.

Ziua 7. Cameron Highlands / Kuala Lumpur


Mic dejun la hotel. Continuam calatoria spre Kuala Lumpur. Pe traseu vom vizita Peșterile Batu, unde ajungem urcand 272 de trepte, care vă conduc spre vârful unei pesteri de calcar natural, care găzduiește un altar hindus. Cazare la hotel The Chowkit 4* sau similar in Kuala Lumpur.

Ziua 8. Tur al orașului Kuala Lumpur


Dimineața, după mic dejun, pornim pentru un tur al orașului Kuala Lumpur. Este un oraș al contrastului. În timp ce malaezienii sunt mândri de noile lor structuri, clădirile mai vechi atrag și ele. Moștenirea sa arhitecturală include edificii în stil maur, clădiri coloniale impunătoare și case de magazine vechi, precum și birouri moderne și zgarie-nori . Descoperiți frumusețea unui Kuala Lumpur vechi și nou. Facem o oprire foto la Palatul Regelui, ne oprim la Monumentul Național, trecem pe lângă Lake Gardens, ne oprim în Piața Independenței, trecem pe lângă China Town și vizităm o piață cu legume autohtone, proaspete. Vom încheia cu o oprire foto a Turnurilor Gemene PETRONAS. Dupăamieza se poate explora în continuare Kuala Lumpur sau pur și simplu vă relaxați și vizitați numeroasele mall-uri din apropierea hotelului dumneavoastră.
Cazare la hotel acelasi hotel The Chowkit 4* sau similar.

Ziua 9. Kuala Lumpur-Bangkok
Dupa mic dejun, in timpul liber puteti exploata oarsul. Plecare spre Kuala Lumpur și Aeroportul Internațional, pentru zborul catre Bangkok. Sosire in Bangkok , dupa formalitatile vamale transfer si cazare la Mandarine Hotel by Centre Point 3* (3 nopti). Timp liber.


 

Ziua 10. Bangkok

 

Dupa mic dejun pornim sa descoperim minunatul oras Bangkok. Viziata o incepem cu Palatul Mare, care este palatul regala din Tailanda, unde puetm vedea printre altele Sala de Receptii, Sala Tronului, Sala Incoranarilor, Casa de oaspeti, Capela Regala unde se gaseste cea mai venerata statuie din Tailanda, Buddha Smarald, sculptata intr-o singura piatra. In continuare vizitam Wat Pho, unul dintre cele mai vechi temple din Bangkok. Acest templu este renumit datorita statuii lui Buddha Culcat care are o inaltime de 15 m si o lungime de 45 m si este poleita cu aur. Wat Pho este renumit si datorita scolii originale de massage tailandez. Dupa aceste vizite ne inbarcam intr-o barca pentru a ne deplasa pe Canalul Thonburi, pentru a face cunostinta cu viata de zi cu zi a 'oamenilor pe apa' din Tailanda. La intoarcere ne oprim la probabil cel mai cunoscut simbol al orasului Bangkok, la Templul Zorilor sau Wat Arun. Cazare la acelasi hotel.

 

Ziua 11. Bangkok-Piata Plutitoare Damnoen Saduk- Podul Kwai si Muzeul celui de al II-lea Razboi Mondial.

 

Dupa mic dejun pornim spre Piata Plutitoare Damnoen Saduak care este cea mai cunoscuta piata plutitoare din Tailanda aflata la aproximativ 100 km la sud-vest de Bangkok. La ordinul regelui Rama al IV-lea se construieste un canal lung de 32 km care leaga cele doua rauri Mae Klong si Tha Chin. Astfel iau nastere aceste piete plutitoare si se dezvolta regiunea. Ne imbarcam in canoe pentru a naviga de-a lungul canalelor, astfel descoperim viata de zi cu zi a negustorilor locali. Aici este locul potrivit pentru a gusta fructe tropicale rar intalnite la noi. Dupa experienta pietii plutitoare ne indreptam spre Kanchanaburi, aici intalnim faimosul Pod peste raul Kwai, imortalizat in istorie si subiect in multe filme faimoase. Continum cu Cimitirul si Muzeul celui de al II lea Razboi Mondial, unde 6982 de prizonieri au murit in timpul construirii Liniei Ferate al Mortii. Revenim in Bangkok.

 

Ziua 12. Bangkok- pornire catre Romania

 

Dupa mic dejun, in functie de orarul de zbor , timp liber sau transfer la aeroport pentru a ne inbarcam pe zborul Bangkok-Budapesta cu o singura escala, zbor operat de una dintare cele mai cunoscute companii aeriene ca Qatar Airways, Emirates, Turkish Airlines, Luthansa,

 

Ziua 13. Sosire la Budapesta. Transfer la cerere catre Oradea-Cluj Napoca.

 

 

Data de plecare

 

Tarif standard in camera dubla
(avans 30%)

Tarif Early Booking pana la 01.04.2024 sau revocare
(avans 30%)

Tarif Early Booking pana la 10.03.2024
(avans 30%)

10-22.11.2024

3750 euro

3630 euro

3550 euro

Tarif Client Fidel

3700 euro

3590 euro

3490 euro

Reducere copil<12 ani cazat in camera cu 2 adulti: 80 euro

Supliment camera single: 600 euro

Tarifele au fost calculate la grup de minim 15 turisti . Suplimentul pentru grup 10-14 persoane, 190 euro, se va achita doar in caz de nevoie, la finalizarea grupului, in saptamana plecarii.

 

 

Tariful include:

- transport intercontinental cu avionul pe rutele: Budapesta – Singapore si Bangkok-Budapesta cu compania (Turkish Airlines, Qatar Airways sau Emirates, Lufthansa, respectiv Kuala Lumpur- Bangkok , cu bagaj de cala inclusa de 23 kg.
- taxele de aeroport, combustibil, securitate şi serviciu pentru zborurile intercontinentale şi pentru zborurile continentale (pot suferi modificări);
- transport intern pe toată durata circuitului cu vehicul dotat cu aer condiţionat, adaptat la nr. de turişti;
- 10 nopţi cazare în hoteluri de 3*- 4*;
- mesele menţionate în program: 10 mic dejunuri 3 cine, 1 masa de pranz;
- transferurile, tururile şi excursiile menţionate în program;
- taxele de intrare la obiectivele menţionate în program;
- ghizi locali;
- conducător român de grup;

NOTĂ: Taxele de aeroport incluse în tarif sunt cele valabile la data lansării programului.
În situația majorării de către compania aeriană a acestor taxe până la data emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu 7-14 zile înainte de plecare), agenția își rezervă dreptul de a modifica tariful excursiei conform cu noilor valori ale acestor taxe.

Tariful nu include:
- taxa de viză Thailanda : 60 usd/pers., care se va plăti la fata locului;
- bacşişuri: 80 USD euro/pers. pentru ghizi, şoferi, ajutori de şoferi , barcangii, mai puţin pentru bagajişti (se vor achita conducătorului de grup cel târziu la sosire) - care se va plăti la fata locului;
- transfer Cluj Napoca – Oradea – Budapesta si retur – la cerere;
- alte servicii suplimentare decât cele menţionate, cheltuieli personale, băuturi etc.;
- excursiile opţionale care se pot realiza cu un număr minim de 12-15 participanţi, tarifele acestora fiind informative; în funcţie de timpul disponibil, la faţa locului, se mai pot organiza şi alte excursii opţionale propuse de partenerii externi;
- asigurare medicala si renuntare la calatorie (storno)
- taxa de oras/statiune/hoteliere se plateste direct la hotel aproximativ -2.5 usd /zi /persoana
- taxele de intrare nespecificate in program, excursiile optionale

Acte necesare:
- paşaport valabil minim 6 luni de la data încheierii călătoriei cu minim 3 pagini libere;
- nu se acceptă pașapoarte temporare;
- 2 fotografii tip paşaport care vor fi luate în călătorie, pentru vizele care se primesc la intrarea la fiecare țară.


CONDITII DE INSCRIERE:

1. LA TARIFE EARLY BOOKING, CIRCUIT

Avansul este de 30% din tariful de inscriere,diferenta de 70% se achita cel tarziu cu 45 zile inainte de data plecarii

2. LA TARIFE STANDARD, CIRCUITE AUTOCAR SI AVION

  1. Avansul este de 30% la inscriere, diferenta de 70% se achita cel tarziu cu 45 zile inainte de data plecarii

  2.  

RENUNTARI, PENALITATI:

LA TARIFE STANDARDARD SI LA TARIFE EARLY BOOKING, la circuitele Galatea Travel

   1. În cazul serviciilor turistice circuit Galatea cu avionul, penalizările sunt de:

   a) 30% din valoarea totala al pachetului de servicii turistic, dacă renunţarea se face pana cu cel tarziu cu 45 zile inainte de plecare;
   b) 70% din valoarea totala al pachetului de servicii turistic, dacă renunţarea se face intr-un interval de 44-30 zile inainte de plecare;

   b) 100% din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face într-un interval mai mic sau egal de 29 zile calendaristice înainte de plecare sau prin neprezentarea la program;

 

CONDITII DE CALATORIE

1. Acte de calatorie, vize, minori

- inscrierile se fac doar pe baza actelor de calatorie valabile in functie de destinatie, CI valabil minim 3 luni de la data intoarcerii, iar in afara UE, pasaport valabil minim 6 luni de la data intoarcerii. Turistul este obligat sa verifice valabilitatea actelor de calatorie si sa transmita copia actului de calatorie (CI sau pasaport) la inscriere; agentia nu isi asuma raspunderea in cazul in care actul de calatorie este expirat sau daca numele turistului nu este acelasi in CI si in pasaport sau este gresit, iar pasaportul este transmis ulterior, penalitatile cu modificarea de nume ii revin turistului. În cazul în care o ambasadă refuză să acorde viza de intrare pentru efectuarea pachetului de servicii, turistului i se vor reţine toate taxele achitate de Agenţie prestatorilor direcţi, precum şi cheltuielile de operare proprii acesteia. În cazul în care turistul care a intrat pe teritoriul statului în care se realizează pachetul de servicii turistice refuză să se mai întoarcă în România şi autorităţile din ţara respectivă fac cheltuieli de orice natură cu acesta, turistul respectiv are obligaţia de a suporta toate aceste cheltuieli.

- copiii minori (sub 18 ani) pot iesi din tara daca sunt insotiti de ambii parinti, sau de un parinte care are acordul notarial al celulilalt parinte, sau act notarial pe baza hotararii judecatoresti de incredintare a minorului, sau, in cazul minorilor insotiti de o persoana care are acordul notarial al ambilor parinti si cazier judiciar, conform legilor in vigoare. Nerespectarea celor de mai sus duce la oprirea la frontiera romana a minorilor, caz in care agentia nu raspunde de consecinte.

- obtinerea vizelor. In caz ca turistul este refuzat la obtinerea unei vize de calatorie, Agentia nu se poate face raspunzatoare, iar turistului ii revin penalitatile din contract, penalitati de anvergura egala cu renuntarea la pachetul turistic, dupa caz.

- se recomanda turistilor sa aiba asupra lor telefon cu roaming activat. In caz de ratacire/pierdere/obligatie de a se mobiliza pentru un act de calatorie pierdut, comunicarea turistului cu ghidul sau cu Agentia fiind indispensabila pentru turist. Agentia nu isi asuma nici o responsabilitate in cazul in care turistul nu are nici un mijloc de comunicare, rolul ghidului fiind acela de a presta servicii de ghidaj grupului si nu de a asista turistii care dintr-un motiv de neglijenta voit sau nevoit se abat de la program. Rolul de asistenta in aceste cazuri ii revine Agentiei si serviciul se asigura prin telefon.

2. Starea/conduita turistului

- turistul este raspunzator pentru starea sa fizica, medicala si mentala; deoarece este vorba de circuite in care si mersul pe jos este o activitate specifica si indispensabila, agentia nu isi poate asuma neprestarea unor servicii turistilor care nu au un grad normal de locomotie si mai ales handicapuri nesemnalate la inscriere. Turistul este obligat de a-si anunta handicapul la inscriere iar agentia poate accepta sau refuza inscrierea in functie de gradul de dificulate al traselui si in functie de gradul de handicap declarat de catre turist. Starea de sanatate mentala anormala poate afecta buna desfasurare a activitatii turistice; in cazul unui comportament fizic sau verbal agresiv din partea turistului, Agentia va apela la politia locala sau servicii medicale de urgenta din tara respectiva. In cazul in care comportamentul agresiv a unui turist afecteaza grav buna desfasurare a activitatii turistice, acesta poate fi exclus in baza unui proces verbal semnat de majoritatea turistilor, acesta neputand pretinde Agentiei despagubiri legate de servicii neprestate. In baza acestor evenimente, turistul va fi refuzat la alte inscrieri la circuite/programe Galatea Travel, astfel ne rezervam dreptul de a ne selecta clientela.

- in cazuri neasteptate, provocate de turist din propria neglijenta voita sau nevoita, intarzieri, pierderi acte de calatorie, Agentia nu are nici o responsabilitate financiara pentru a asigura transportul la urmatorul punct sau la Consulat. Programul grupului nu poate suferi din aceasta cauza. Agentia are o responsabilitate de a asista turistul telefonic in vederea rezolvarii situatiei. Numarul de telefon de urgenta la care turistul poate apela, in caz de nevoie este: 0752 198 787.

- turistul are obligatia sa fie punctual la orele de intalnire comunicate de catre personalul autocarului/ghidul excursiei. Nu se admit intarzieri in programul circuitelor, avand in vedere ca aceste intarzieri pot implica si decalaje de la program sau intarzieri la rezervarile facute. Personalul autocarului nu are obligativitatea de a astepta turistul intarziat, mai ales daca intarzierea implica pierderi in buna executarea a programului turistic sau perioada de stationare a autocarului este limitata in locurile destinate stationarii sau daca orele de condus ale soferilor au de suferit din cauza asteptarii dupa turistul intarziat. Agentia nu este raspunzatoare pentru servicii neprestate turistilor care intarzie de la program, voit sau din neglijenta.

- in circuitele de grup, in general un numar mare (30-45) de turisti calatoresc impreuna si in spatii inchise, din acest motiv, turistul este obligat sa pastreze o stare de igiena corporala adecvata, care nu afecteaza negativ turistii care stau in apropierea lor.

3. Hotelurile

- clasificarea hotelurilor din strainatate poate sa difere fata de clasificarea celor din Romania, si este in conformitate cu reglementarile din tarile respective; nu suntem raspunzatori pentru aceste diferente. Alocarea camerelor la hotel se face la receptie si nu depinde de agentie. Camerele triple pot fi de structuri diferite (3 paturi separate sau 1 pat matrimonial+1 pat pliant sau +1 supraetajat) si pot fi de confort redus. Rezervarile se fac in camere standard. Camerele duble pot fi cu un pat matrimonial sau doua paturi separate (twin). In cazul in care nu este specificat altfel, rezervarile se fac in camere standard. In cazul solicitarii unui confort sporit, diferenta se achita la hotel la fata locului, in cazul in care acest lucru este posibil.

- localizarea hotelurilor din programele turistice de tip circuit pot fi intr-o arie de 100 km fata de locul anuntat in program, de exp. zona Amsterdam sau zona Roma; locatia neafectand programul excursiei, transportul organizandu-se cu autocarul la finalul zilei.

- sosirile la hotel se fac de regula seara. Pot aparea intarzieri datorita conditiilor de trafic, vreme, intarzierea turistilor de la intalnire etc. Agentia nu este raspunzatoare pentru intarzierile de acest gen. Si in cazul in care se soseste tarziu, stationarea de odihna la hotel va fi de minim 9-11 ore/noapte, respectand orele de condus ale soferilor.

- turistul are obligatia de a respecta regulile hoteliere internationale sau regulile hoteliere specifice din tarile vizitate (sa nu deranjeze alti clienti din hotel, sa pastreze linistea, sa nu distruga/deterioreze/pateze/sa duca obiecte din camere, sa nu foloseasca termoplonjonul in camere si sa nu fumeze in camerele nefumatoare, etc). Nerespectarea sau necunoasterea acestora, nu exonereaza turistul de la raspundere. Turistul este direct raspunzator pentru deteriorarea camerelor hoteliere si tot turistul va suporta penlitatile aferente, agentia neasumandu-si raspunderea fata de turistul respectiv.

- deoarece (in general) in program nu sunt incluse mesele de pranz si cina, se recomanda turistilor asigurarea cu mici rezerve de alimente nealterabile pentru cazurile in care nu se poate lua masa la o unitate de alimentatie publica, avandu-se in vedere ca (in general) se ajunge la hotel seara. Programul excursiei este incarcat (distante mari de parcurs, in unele cazuri si multe obiective de vizitat), scopul excursiei fiind unul de deconectare, de a vedea cat mai multe tari si locuri interesante si nu o excursie de odihna. In cadrul programulului excursiei, in mod normal se aloca timp pentru a lua masa de pranz si de cina, exceptie facand situatiile neprevazute – intarzieri in trafic sau program prelungit, etc. Micul dejun difera de la o tara la alta, de exp in Italia si Franta, unele hoteluri ofera mic dejun continental, iar altele de tip bufet. Regulile internationale interzic scoaterea sau introducerea alimentelor sau bauturilor din sau in restaurant. Turistii care incalca aceasta regula pot fi obligati la o plata suplimentara de catre conducerea hotelului.

4. Programul excursiei/ghidul/vizitele la muzee

- programul excursiei nu este modificabil pe parcurs, la cererea unor turisti, agentia avand obligatia de a furniza programul initial tuturor turistilor din grup. In cazul in care grupul voteaza unanim pentru modificarea programului, acest lucru este posibil doar in cazul in care modificarea survenita este justificabila, nu implica costuri suplimentare, nu afecteaza timpul de condus al soferilor sau nu se deruleaza in detrimentul programului initial. In cazul in care modificarea ceruta implica cheltuieli in plus, realizarea este posibila doar cu acordul personalului de bord, dupa calcularea taxelor aferente care vor fi suportate de catre turisti. Programul excrusiei poate fi modificat de catre personalul de bord in cazul in care acest lucru este absolut necesar.

- turoperatorul, in pachetul de servicii de circuite culturale presteaza servicii de ghid de turism din partea agentiei, dar legislatia internationala nu permite ghidajul in muzee si la obiective turistice de catre ghidul roman; ghidul roman va face prezentarea in autocar si va asigura traducerea explicatiilor date de ghidul local in situatia in care grupul de turisti hotaraste angajarea acestuia. Angajarea unui ghid local poate fi absolut necesar in functie de tarile vizitate sau de obiectivele turistice.

- pentru a oferi servicii de ghidaj de calitate, Agentia a achizitionat aparate audioghid, care sunt furnizate turistilor gratuit la majoritatea circuitelor (atentie, nu putem asigura audioghiduri la toate circuitele!); turistul este raspunzator pentru receptorul audioghid pe parcursul circuitelor, iar in caz de pierdere sau distrugere (cu exceptia defectarii aparatului folosit destinatiei) turistul este obligat sa achite contravaloarea sau repararea receptorului audioghid. Contravaloarea receptorului audioghid distrus sau pierdut este de 60 euro.

- vizitarea muzeelor in cele mai multe cazuri se face individual deoarece serviciile de ghid turism prestate de ghidul agentiei nu sunt permise la aceste obiective; (turistii nu pot pretinde prestatii de ghidaj ghidului roman la muzee), exceptie facand doar cateva institutii: de exp Castelul Praghez sau muzeul Abatiei Melk, unde autoritatile permit acest lucru. Pentru vizite colective la muzee, este necesara angajarea unui ghid local contra cost, iar acest lucru se face doar la cererea grupului anticipat vizitei.

- taxele de intrare sunt indicate in fiecare program aparte, si au valoare informativa. Poate sa existe decalaje, deoarece institutiile culturale isi modifica tarifele sau pot modifica orarul de functionare pe parcursul anului. Vizitarea obiectivelor turistice (exp Alhambra, Cina cea de Taina, Sagrada Familia, Galeriile Uffizi, etc) care solicita achitarea taxei de intrare in prealabil, este posibila doar cu achitarea taxei de intrare la inscrierea turistului. Nu putem solutiona vizitele turistilor care nu isi achita la timp aceste taxe la agentie. Aceste sume includ taxa de intrare efectiva, taxa de rezervare si taxele aferente transferului bancare pentru plata anticipata si comisioanele Agentiei.

5. Mijlocul de transport/bagajele

- locurile in avion la cursele low-cost, de regula sunt distribuite aleatoriu de catre compania aeriana. Putem asigura 100% locuri alaturate doar turistilor care solicita expres acest lucru si sunt dispusi la plata unei suprataxe companiei aeriene.

- autocarul/mijlocul de transport terestru va avea un numar de locuri corespunzator numarului de persoane inscrise si va oferi confortul conform normelor de categorizare in vigoare (aer conditionat, incalzire, statie audio-video, etc). Autocarul este un mijloc de transport, care deserveste transportul de persoane in conditii de confort optime pentru toti turistii, fiind dotat cu aer conditionat, scaune rabatabie si statie audio-video.

- securitatea pe timpul transportului: turistul are obligatia de a purta centura de siguranta in autocar, de a nu bloca culoarul si a nu se plimba pe culoar in timpul mersului. Blocarea culoarului in timpul mersului poate implica incidente grave in caz de nevoie de evacuare. Turistul nu are dreptul de a lua in autocar scaune pliabile sau geanta frigorifica; turistul are dreptul la un bagaj de mana mic, perna, patura si alimente minime consumabile in timpul popasului in afara autocarului. Bagajul de mana nu poate depasi greutatea de 5 kg si trebuie sa incapa in spatiul deasupra capului sau sub scaunul turistului. In cazul in care bagajul de mana are dimensiuni mai mari, acesta se va depozita in cala de bagaje, fara ca turistul sa aiba acces la ele in timpul transportului.

- consumul de alimente nu este permis in autocar, acest lucru afectand turistii mai sensibili si starea de curatenie a autocarului. Consumul de alimente este posibil cu ocazia pauzelor la locurile de popas de pe traseu sau in timpul liber in timpul programului. Opriri regulate se fac la intervale de aproximativ 2,5-3,5 ore. Orele de condus al soferilor sunt un factor de baza al programului si se respecta cu fermitate.

- bagajele si obiectele de valoare; raspunderea privind pierderea, furtul, a obiectele personale de valoare si a actelor de calatorie este in sarcina turistului. Turistul este obligat sa detina valorile banesti, bijuterii, acte asupra lui si nu in bagajele de cala. Firma transportatoare are o asigurare pentru bagajele de cala pe durata transportului. In general si asigurarea medicala include o asigurare de bagaje. Bagajele valoroase trebuie asigurate special iar continutul lor trebuie declarat la incheierea asigurarii si prezentate la imbarcare, personalului de bord. Personalul autocarului nu este responsabil pentru bunuri de valoare lasate in autocar. In cazul pierderii sau deteriorarii bagajelor pe durata transportului cu avionul sau autocarul, turistul isi va adresa plangerea direct companiei aeriene sau companiei de transport. Agenţia nu este răspunzătoare pentru prejudiciile cauzate turistului ca urmare a întârzierilor curselor (inclusiv charter), a pierderii de bagaje şi a altor împrejurări care revin exclusiv în sarcina companiei aeriene / transportatorului în temeiul actelor normative specifice; litigiile in acest sens vor avea loc intre turist si transportator/compania aeriana.

- autocarele sunt verificate si controlate tehnic in UE, din ce in ce mai frecvent. Autocarele sunt si cantarite, si din pacate, multe autocare depasesc masa totala maxima autorizata. In caz de control, autocarul este amendat si nu are permis de a porni din loc pana cand masa totala maxima autorizata este depasita; astfel suntem nevoiti sa limitam cantitatea de bagaje. Cantitatea de bagaje permise sunt: un bagaj de cala de 20 kg/persoana si un bagaj de mana de maxim 5 kg, total 25 kg bagaje pentru o persoana. Orice bagaj care depaseste greutatea mentionata, este refuzat la imbarcare. Nu exista optiunea de a achita suprataxa pentru bagaje mai mari. Turistul care achizitioneaza bunuri pe parcursul calatoriei si depasesete greutatea mai sus mentionata, se angajeaza ca in cazul depasirii masei maxime totale autorizate din cauza bunurilor sale, se risca la plata amenzii aferente.Bunurile achizitionate trebuie sa intre in bagajul de cala sau in bagajul de mana. Dimensiunile acestora nu pot depasi dimensiunile valizelor normale pana la mari, iar bagajul de mana trebuie sa intre in spatiul deasupra capului sau sub scaun. In cazul in care bagajul de mana depasese aceste dimensiuni, acesta se va pune in cala de bagaje fara ca turistul sa aiba acces la el pe timpul transportului sau a popasurilor.

- În cazul pachetelor de servicii de călătorie, ziua de plecare şi ziua de sosire nu sunt considerate zile turistice, acestea fiind destinate transportului; In cazul intarzierilor in trafic, Agentia nu poate fi obligata la despagubiri, iar activitatile turistice din aceste zile pot fi reduse sau anulate, iar in caz ca e posibil, reprogramate.

- taxa de rezervare a unui loc preferential în autocar: 5 euro/persoana (optional) (mentionam ca locurile în autocar se distribuie în ordinea înscrierilor si se comunica de catre agentie cu 3 zile inainte de plecare; prioritate au cei care la inscriere isi rezerva locul; nu acceptam cereri pentru loc preferential ulterior inscrierii. Mentionam ca locurile preferentiale se pot rezerva doar pana la randul 6 pe ambele parti.

- imbarcarile din alte orase sunt parte integranta a programului turistic. Orarul de imbarcare este specificat in programul initial, dar care poate sa difere in functie de probleme prevazute: lucrari pe drum, conditii de meteo neprevazute. Ultimele detalii se transmit turistilor cu 5-2 zile inainte de inceperea calatoriei. Tarifele si orele de plecare din oferta Agentiei au la baza imbarcarile din Oradea si/sau Cluj-Napoca. Oferim imbacari de pe alte linii, contra cost, dar numarul locurilor este limitat in functie de marimea mijloacelor de transport care ofera aceste servicii. Detalii in programul circuitelor sau pe verso catalog.

- in cazul circuitelor unde grupul este format din grup cu avionul si grup cu autocarul, agentia isi rezerva dreptul de a modifica programul intregului grup in functie de schimbarea orarului de zbor. Agentia nu isi asuma raspunderea pentru eventualele intarzieri sau schimbari in programul excursiei datorita modificarii orarului de zbor. Agenţia îşi rezervă dreptul de a modifica ordinea sau conţinutul programelor în cazul în care acest lucru este absolut necesar.

 

Semnatura turist.................................. Data …...............................................

 

vezi mai multe

Tariful include:

- transport intercontinental cu avionul pe rutele: Budapesta – Singapore si Bangkok-Budapesta cu compania (Turkish Airlines, Qatar Airways sau Emirates, Lufthansa, respectiv Kuala Lumpur- Bangkok , cu bagaj de cala inclusa de 23 kg.
- taxele de aeroport, combustibil, securitate şi serviciu pentru zborurile intercontinentale şi pentru zborurile continentale (pot suferi modificări);
- transport intern pe toată durata circuitului cu vehicul dotat cu aer condiţionat, adaptat la nr. de turişti;
- 10 nopţi cazare în hoteluri de 3*- 4*;
- mesele menţionate în program: 10 mic dejunuri 3 cine, 1 masa de pranz;
- transferurile, tururile şi excursiile menţionate în program;
- taxele de intrare la obiectivele menţionate în program;
- ghizi locali;
- conducător român de grup;
NOTĂ: Taxele de aeroport incluse în tarif sunt cele valabile la data lansării programului.
În situația majorării de către compania aeriană a acestor taxe până la data emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu 7-14 zile înainte de plecare), agenția își rezervă dreptul de a modifica tariful excursiei conform cu noilor valori ale acestor taxe.

vezi mai multe

Tariful nu include:
- taxa de viză Thailanda : 60 usd/pers., care se va plăti la fata locului;
- bacşişuri: 80 USD euro/pers. pentru ghizi, şoferi, ajutori de şoferi , barcangii, mai puţin pentru bagajişti (se vor achita conducătorului de grup cel târziu la sosire) - care se va plăti la fata locului;
- transfer Cluj Napoca – Oradea – Budapesta si retur – la cerere;
- alte servicii suplimentare decât cele menţionate, cheltuieli personale, băuturi etc.;
- excursiile opţionale care se pot realiza cu un număr minim de 12-15 participanţi, tarifele acestora fiind informative; în funcţie de timpul disponibil, la faţa locului, se mai pot organiza şi alte excursii opţionale propuse de partenerii externi;
- asigurare medicala si renuntare la calatorie (storno)
- taxa de oras/statiune/hoteliere se plateste direct la hotel aproximativ -2.5 usd /zi /persoana
- taxele de intrare nespecificate in program, excursiile optionale

Acte necesare:
- paşaport valabil minim 6 luni de la data încheierii călătoriei cu minim 3 pagini libere;
- nu se acceptă pașapoarte temporare;
- 2 fotografii tip paşaport care vor fi luate în călătorie, pentru vizele care se primesc la intrarea la fiecare țară.

vezi mai multe

Servicii

  • Circuit

vezi mai multe

Informatiile si fotografiile din pagina cu descrierea unitatii de cazare au caracter strict informativ si sunt preluate de la partenerii nostrii sau de pe site-urile de prezentare ale acestora. Pozele de pe site sunt generice si nu pot fi considerate contractuale, ele reprezinta efortul nostru permanent de a oferi informatii despre aceste locatii. Incercam zilnic sa actualizam aceste informatii, dar nu garantam ca sunt complete, actualizate sau nu contin erori. Va recomandam sa consultati site-urile oficiale ale unitatilor de cazare sau sa cereti informatii actualizate agentiei noastre.

Tarifele si disponibilitatea ofertelor sunt valabile la acest moment!