DUBAI si ABU DHABI 2025PERLELE EMIRATELOR ARABEDoua destinatii de exceptie, o combinatie inedita intre cultura, traditii si modern, experienta luxului sau aventura in SafariAtractii unice in lume: Marea Moschee Sheikh Zayed din Abu Dhabi, Dubai-ul modern - insula Palm Jumeriah, Dubai Marina, Burj el Arab, Burj Kalifa, Dubai Creek, Fortul Al Fahidi, Moscheea Jumeirah, Dubai Miracle Garden, Global Village, croziera cu cina in Dubai Marina, Safari in Desert cu cina si spectacol, Abu Dhabi
Ziua 1. Transfer optional la Aeroportul din Budapesta. Intalnire cu ghidul in aeroportul din Budapesta la orele 09:00.Decolare din Aeroportul din Budapesta la ora 11:25, aterizare in Dubai la ora 20:05, zbor direct cu compania Wizzair. Dupa formalitatile vamale transfer la Hotel . Cazare 7 nopti la hotel de 4* in Dubai, cu mic dejun.
Ziua 2. DUBAI MODERN - Tour de oras – in ziua aceasta descoperim acest oras extravagant, cu cladirile Zgarie nori splendide si luxuriante. Vizita o incepem pe insula artificiala Palm Jumeriah, unde o sa avem oprire vis a vis de hotelul de lux Atlantis the Palm pentru a face fotografii. Optional doritorii pot urca in Turnul The Palm de unde se deschide o panorama de 360 grade asupra insulei. Pe langa panorama spectaculoasa la etajul 52 ( inaltime de 240 m), avem posibilitatea de a urmarii interactiv etapele construirii insulei artificiale. Urmatoarea oprire va fi la Souk Madinat Jumeriah, un bazar plin de culoare, de aici se face cateva poze cu faimosul hotel Burj el Arab. Continuam vizita cu Dubai Marina, una dintre cele mai spectaculoase dezvoltari imobiliare din Dubai construita dealungul portului de iahturi. In continuare urmeaza Mall of Emirates unde putem admira o partie de schii in incinta mallului. Aici vom avea si timp pentru a servii masa de pranz.
Dupa masa de pranz ne indreptam spre Dubai Frame, cladire inalta de 150 m, de unde se deschide o panorama catre trecut, adica orasul vechi si prezent ,adica orasul nou. Cladirea este pozitionata intre cele doua parti ale orasului Dubai. In drum catre Dubai Frame putem descoperi arhitectura moderna a acestui emirat magic. Turul nostru se termina la Dubai Mall (ajungem in jur de ora 17:30), unde vizitam Aquariul (partea panoramica in incinta mall-lui). Timp liber pentru cumparaturi si de a admira superbele fantane cantatoare si dansatoare, sau optional urcare in cea mai inalta cladire in lume, Burj Kalifa. La sfarsiul zilei admiram spectacolul Fantinilor Arteziene, cea mai populara atractie turistica al orasului. Transfer la hotel cu plecare la ora 22:15 de la Dubai Mall.
Ziua 3. Tur Dubai Autentic- (tur de oras de 5 ore)Călătoria începe in partea moderna al orasului , ajungand pe plaja publica Jumeirah Beach de unde se poate fotografia hotelul Burj el Arab si cu o oprire la Moscheea Jumeirah. Vom admira în continuare priveliștea magnifică Dubai Creek (Canalul Dubaiului), trecând prin zona de patrimoniu Bastakiya, cu casele sale fascinante cu turnuri de vânt construite de negustori bogați Ne îndreptam apoi spre Fortul Al Fahidi, vechi de 225 de ani, unde Muzeul din Dubai deține arhive prețioase ale trecutului orașului, precum şi cronici ale etapelor sale de dezvoltare.(Muzeul este in renovare generala, iar periodic se inchide pe perioade nedeterminate fara afi anuntat prealabil). În continuare, vom urca într-o Abra, o barcă tradițională, traversam Dubai Creek pentru o vizita la Spice Souq si Gold Souq ( piata de mirodenii si de aur). Timp liber la hotel .
Ziua 4. Tur de oras -Abu Dhabi se viziteaza orasul Abu Dhabi (numele insemnand Tatal Gazelei), capitala UAE unde vom admira atractiile istorice si traditionale ale acestui oras vibrant. Cea mai importanta oprire va fi la Marea Moschee Sheikh Zayed, una dintre cele mai mari moschee din lume; care poate gazdui pana la 30.000 de vizitatori. Vom continua spre centrul orasului Abu Dhabi, unde vom avea un tur panoramic pe promenada Corniche si Golful Arab, de unde se poate vedea orasul modern. Ne vom opri la Muzeul Heritage Village, dedicat activitatilor traditionale arabe, dinaintea descoperirii petrolului. In continuare urmeaza optional vizita Palatului Prezidential – Qasr Al Watan este un exemplu splendid de arhitectură arabă și este situat pe peninsula Ras Al Akhdar, lângă hotelul Emirates Palace, ocupând o suprafață de 150 de hectare. A fost deschis publicului în 2019 , într-o ceremonie găzduită de Sheikh Mohammed bin Zayed și Mohammed bin Rashid Al Maktoum. Inițial, palatul era folosit doar in scopuri oficiale, dar liderii UAE au decis să îl deschidă publicului pentru a celebra moștenirea țării. Palatul a fost inaugurat după șapte ani de construcție și 150 de milioane de ore-om, servind ca o citadelă funcțională ce găzduiește vizite de stat oficiale și summit-uri, cu o secțiune dedicată care permite vizitatorilor să exploreze o vastă colecție de artefacte și manuscrise care evidențiază lumea arabă. Palatul se află pe un teren vast ce ocupă 380.000 de acri la vârful insulei Abu Dhabi, fiind una dintre cele mai impunătoare clădiri din Abu Dhabi. Fațada palatului este realizată din granit alb și calcar, principalul palat alb fiind proiectat și decorat în mod ornamental. Include o cupolă cu un diametru de 37 de metri, un candelabru cu 350.000 de piese de cristal și numeroase compartimente. Cupola se află deasupra camerei centrale numite "The Great Hall", care este înconjurată de două aripi, una spre est și cealaltă spre vest. Qasr Al Watan este un exemplu impresionant de arhitectură arabă modernă, reflectând tradițiile și istoria regiunii, în timp ce servește și ca un centru funcțional pentru activitățile guvernamentale și diplomatice. Dupa vizita ne intoarcem la cazare in Dubai.
Ziua 5. Timp liber sau dupamasa optional (cu plecare in jurul orei 14:00) in cadrul careia se viziteaza Miracle Garden, o lume de minuni florale vă așteaptă la Dubai Miracle Garden, cea mai mare grădină naturală de flori din lume. Parcul de 72.000 mp are o expoziție impresionantă de clădiri și structuri celebre transformate complet în prezentări de flori colorate. De aici ne deplasam catre Global Village, Aici poți descoperi peste 90 de culturi din întreaga lume, într-un singur loc, și te poți bucura de spectacole, evenimente, pavilioane, restaurante, carnaval, mini lume și multe altele.
Ziua 6. Timp liber pentru plaja sau cumparaturi sau optional un Safari in Desert cu cina si spectacol. Excursia in deșert vă va oferi o adevărata aventură în peisajul magnific al nisipurile unice ale Arabiei. Acest tur ne va duce chiar in inima desertului, unde vom simti senzatia unui roller coaster deasupra dunelor inalte de nisip. Vom poposi la o tabara de Beduini, unde vom avea timp liber si vom avea posibilitatea de a incerca costume traditionale, vom putea degusta dulciuri si ne vom familiariza cu traditiile acestora. Vom servi cina la gratar cu specialitati gatite la fata locului si vom admira spectacolul oferit de gazde.
Ziua 7. Timp Liber pentru plaja. Seara optional o croaziera cu cina (bufet si bauturile racoritoare incluse) in Dubai Marina pe o ambarcatiune care va strabate Dubai Marina, intr-o atmosfera incantatoare intretinuta de muzica buna.
Ziua 8. – Timp liber la piscina hotelului. Camerele se elibereaza pana la ora 12:00, dar piscina si serviciile hotelului pot fi folosite in continuare. Bagajele se depoziteaza la hotel. Dupamasa in jurul ora 16:00 transfer la Aeroportul din Dubai. Avionul decoleaza la ora 20:50 cu sosire in Budapesta la ora 23:40. Transfer optional de la Budapesta pana in tara.
ATENTIE! Pentru plecarea din 03.03.2025 ziua 4. se v-a tine in ziua 8 cu mentiunea ca autocarul dupa program ne lasa la aeroportul din Abu Dhabi pentru zborul de intoarcere, iar ziua 4 va fi zi pentru relaxare.
Data de plecare
Tarif standard in camera dubla
(avans 30%)
Tarif Early Booking
>15.09.2024 (avans 30%)
03.03-10.03.2025
1080 euro
980 euro
Supliment camera single: 290 euro
Tarifele au fost calculate la grup de minim 30 turisti. Suplimentul pentru grup 20-29 persoane, 80 euro, se va achita doar in caz de nevoie, la finalizarea grupului, in saptamana plecarii. Orarul de zbor poate suferi modificari. Agentia îsi rezerva dreptul de a modifica ordinea sau continutul programelor în cazul în care acest lucru este absolut necesar. Actul de calatorie este pasaportul valabil minim 6 luni dupa data intoarcerii .
Tariful include:- bilet avion pe ruta Budapesta-Dubai si Abu Dhabi - Budapesta;- taxe de aeroport;- transfer aeroport-hotel-aeroport;- un bagaj de mana cu dimensiuni maxime de 40x30x20cm;- 7 nopţi cazare la hoteluri de 4*;- mic dejun, tip bufet;- transport local cu autocarul, conform program;- ghid însoţitor din partea agentiei.
Tariful nu include:- un bagaj de cala de 20 kg/persoana 160 euro, bagaj de cala de 10 kg – 98 euro;- Burj Kalifa -60 euro , vizita Miracle Garden+Global Village cu transport - 80 euro, Safari in desert cu autoturisme de teren Land Cruiser , spectacol de dans si cu cina - 60 euro , croaziera cu cina in Dubai Marina, cu transport - 60 euro, Turnul The Palm – 35 euro;- Qasr Al Watan Palatul Prezidential – 25 euro - se confirma la inscriere si se achita 50% din tarif la inscirere, restul se va achita la fata locului;- Taxa de sejur "Tourism Dirham" - hotel 4* aprox 30 euro/camera/7 nopti;- locurile in avion se acorda aleatoriu de catre compania aeriana, pentru a ocupa locuri alaturate, rugam solicitati tariful locurilor in momentul inscrierii ;- bacsis ghizi locali si soferi aprox 7 euro/zi;- asigurare medicala si storno (include si Covid) , asigurari optionale.
CONDITII DE INSCRIERE:
1. LA TARIFE EARLY BOOKING
Avansul este de 30% din tariful de inscriere,diferenta de 70% se achita cel tarziu cu 45 zile inainte de data plecarii
2. LA TARIFE STANDARD, CIRCUITE AUTOCAR SI AVION
Avansul este de 30% la inscriere, diferenta de 70% se achita cel tarziu cu 45 zile inainte de data plecarii
RENUNTARI, PENALITATI:
LA TARIFE STANDARDARD SI LA TARIFE EARLY BOOKING, la circuitele Galatea Travel
1. În cazul serviciilor turistice circuite Galatea Travel realizate cu autocarul, penalizările sunt de:
a) 20 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face cu mai mult de 60 zile calendaristice înainte de data plecării;
b) 30 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face în intervalul 59-45 de zile calendaristice înainte de data plecării;
c) 50 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face în intervalul 44-30 de zile calendaristice înainte de data plecării;
d) 70% din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face în intervalul 29-16 de zile calendaristice înainte de data plecării;
e) 100 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face într-un interval mai mic sau egal de15 zile calendaristice înainte de plecare sau prin neprezentarea la program;
2. În cazul pachetultui turistice circuit Dubai si Abu Dhabi 2025-PERLELE EMIRATELOR ARABE Galatea cu avion, penalizările sunt de:
a) 350 euro+20% in valoarea totala al pachetului de servicii turistic, dacă renunţarea se face pana cu cel tarziu cu 60 zile inainte de plecare
b) 350 euro+30%,din valoarea totala al pachetului de servicii turistic, dacă renunţarea se face pana cu cel tarziu cu 59-45 zile inainte de plecare
c) 350 euro+50% din valoarea totala al pachetului tde servicii uristic, dacă renunţarea se face intre 44-30 zile inainte de calatorie
d) 100% din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face într-un interval mai mic sau egal de 29 zile calendaristice înainte de plecare sau prin neprezentarea la program;
CONDITII DE CALATORIE
1. Acte de calatorie, vize, minori
- inscrierile se fac doar pe baza actelor de calatorie valabile in functie de destinatie, CI valabil minim 3 luni de la data intoarcerii, iar in afara UE, pasaport valabil minim 6 luni de la data intoarcerii. Turistul este obligat sa verifice valabilitatea actelor de calatorie si sa transmita copia actului de calatorie (CI sau pasaport) la inscriere; agentia nu isi asuma raspunderea in cazul in care actul de calatorie este expirat sau daca numele turistului nu este acelasi in CI si in pasaport sau este gresit, iar pasaportul este transmis ulterior, penalitatile cu modificarea de nume ii revin turistului. În cazul în care o ambasadă refuză să acorde viza de intrare pentru efectuarea pachetului de servicii, turistului i se vor reţine toate taxele achitate de Agenţie prestatorilor direcţi, precum şi cheltuielile de operare proprii acesteia. În cazul în care turistul care a intrat pe teritoriul statului în care se realizează pachetul de servicii turistice refuză să se mai întoarcă în România şi autorităţile din ţara respectivă fac cheltuieli de orice natură cu acesta, turistul respectiv are obligaţia de a suporta toate aceste cheltuieli.
- copiii minori (sub 18 ani) pot iesi din tara daca sunt insotiti de ambii parinti, sau de un parinte care are acordul notarial al celulilalt parinte, sau act notarial pe baza hotararii judecatoresti de incredintare a minorului, sau, in cazul minorilor insotiti de o persoana care are acordul notarial al ambilor parinti si cazier judiciar, conform legilor in vigoare. Nerespectarea celor de mai sus duce la oprirea la frontiera romana a minorilor, caz in care agentia nu raspunde de consecinte.
- obtinerea vizelor. In caz ca turistul este refuzat la obtinerea unei vize de calatorie, Agentia nu se poate face raspunzatoare, iar turistului ii revin penalitatile din contract, penalitati de anvergura egala cu renuntarea la pachetul turistic, dupa caz.
- se recomanda turistilor sa aiba asupra lor telefon cu roaming activat. In caz de ratacire/pierdere/obligatie de a se mobiliza pentru un act de calatorie pierdut, comunicarea turistului cu ghidul sau cu Agentia fiind indispensabila pentru turist. Agentia nu isi asuma nici o responsabilitate in cazul in care turistul nu are nici un mijloc de comunicare, rolul ghidului fiind acela de a presta servicii de ghidaj grupului si nu de a asista turistii care dintr-un motiv de neglijenta voit sau nevoit se abat de la program. Rolul de asistenta in aceste cazuri ii revine Agentiei si serviciul se asigura prin telefon.
2. Starea/conduita turistului
- turistul este raspunzator pentru starea sa fizica, medicala si mentala; deoarece este vorba de circuite in care si mersul pe jos este o activitate specifica si indispensabila, agentia nu isi poate asuma neprestarea unor servicii turistilor care nu au un grad normal de locomotie si mai ales handicapuri nesemnalate la inscriere. Turistul este obligat de a-si anunta handicapul la inscriere iar agentia poate accepta sau refuza inscrierea in functie de gradul de dificulate al traselui si in functie de gradul de handicap declarat de catre turist. Starea de sanatate mentala anormala poate afecta buna desfasurare a activitatii turistice; in cazul unui comportament fizic sau verbal agresiv din partea turistului, Agentia va apela la politia locala sau servicii medicale de urgenta din tara respectiva. In cazul in care comportamentul agresiv a unui turist afecteaza grav buna desfasurare a activitatii turistice, acesta poate fi exclus in baza unui proces verbal semnat de majoritatea turistilor, acesta neputand pretinde Agentiei despagubiri legate de servicii neprestate. In baza acestor evenimente, turistul va fi refuzat la alte inscrieri la circuite/programe Galatea Travel, astfel ne rezervam dreptul de a ne selecta clientela.
- in cazuri neasteptate, provocate de turist din propria neglijenta voita sau nevoita, intarzieri, pierderi acte de calatorie, Agentia nu are nici o responsabilitate financiara pentru a asigura transportul la urmatorul punct sau la Consulat. Programul grupului nu poate suferi din aceasta cauza. Agentia are o responsabilitate de a asista turistul telefonic in vederea rezolvarii situatiei. Numarul de telefon de urgenta la care turistul poate apela, in caz de nevoie este: 0752 198 787.
- turistul are obligatia sa fie punctual la orele de intalnire comunicate de catre personalul autocarului/ghidul excursiei. Nu se admit intarzieri in programul circuitelor, avand in vedere ca aceste intarzieri pot implica si decalaje de la program sau intarzieri la rezervarile facute. Personalul autocarului nu are obligativitatea de a astepta turistul intarziat, mai ales daca intarzierea implica pierderi in buna executarea a programului turistic sau perioada de stationare a autocarului este limitata in locurile destinate stationarii sau daca orele de condus ale soferilor au de suferit din cauza asteptarii dupa turistul intarziat. Agentia nu este raspunzatoare pentru servicii neprestate turistilor care intarzie de la program, voit sau din neglijenta.
- in circuitele de grup, in general un numar mare (30-45) de turisti calatoresc impreuna si in spatii inchise, din acest motiv, turistul este obligat sa pastreze o stare de igiena corporala adecvata, care nu afecteaza negativ turistii care stau in apropierea lor.
3. Hotelurile
- clasificarea hotelurilor din strainatate poate sa difere fata de clasificarea celor din Romania, si este in conformitate cu reglementarile din tarile respective; nu suntem raspunzatori pentru aceste diferente. Alocarea camerelor la hotel se face la receptie si nu depinde de agentie. Camerele triple pot fi de structuri diferite (3 paturi separate sau 1 pat matrimonial+1 pat pliant sau +1 supraetajat) si pot fi de confort redus. Rezervarile se fac in camere standard. Camerele duble pot fi cu un pat matrimonial sau doua paturi separate (twin). In cazul in care nu este specificat altfel, rezervarile se fac in camere standard. In cazul solicitarii unui confort sporit, diferenta se achita la hotel la fata locului, in cazul in care acest lucru este posibil.
- localizarea hotelurilor din programele turistice de tip circuit pot fi intr-o arie de 100 km fata de locul anuntat in program, de exp. zona Amsterdam sau zona Roma; locatia neafectand programul excursiei, transportul organizandu-se cu autocarul la finalul zilei.
- sosirile la hotel se fac de regula seara. Pot aparea intarzieri datorita conditiilor de trafic, vreme, intarzierea turistilor de la intalnire etc. Agentia nu este raspunzatoare pentru intarzierile de acest gen. Si in cazul in care se soseste tarziu, stationarea de odihna la hotel va fi de minim 9-11 ore/noapte, respectand orele de condus ale soferilor.
- turistul are obligatia de a respecta regulile hoteliere internationale sau regulile hoteliere specifice din tarile vizitate (sa nu deranjeze alti clienti din hotel, sa pastreze linistea, sa nu distruga/deterioreze/pateze/sa duca obiecte din camere, sa nu foloseasca termoplonjonul in camere si sa nu fumeze in camerele nefumatoare, etc). Nerespectarea sau necunoasterea acestora, nu exonereaza turistul de la raspundere. Turistul este direct raspunzator pentru deteriorarea camerelor hoteliere si tot turistul va suporta penlitatile aferente, agentia neasumandu-si raspunderea fata de turistul respectiv.
- deoarece (in general) in program nu sunt incluse mesele de pranz si cina, se recomanda turistilor asigurarea cu mici rezerve de alimente nealterabile pentru cazurile in care nu se poate lua masa la o unitate de alimentatie publica, avandu-se in vedere ca (in general) se ajunge la hotel seara. Programul excursiei este incarcat (distante mari de parcurs, in unele cazuri si multe obiective de vizitat), scopul excursiei fiind unul de deconectare, de a vedea cat mai multe tari si locuri interesante si nu o excursie de odihna. In cadrul programulului excursiei, in mod normal se aloca timp pentru a lua masa de pranz si de cina, exceptie facand situatiile neprevazute – intarzieri in trafic sau program prelungit, etc. Micul dejun difera de la o tara la alta, de exp in Italia si Franta, unele hoteluri ofera mic dejun continental, iar altele de tip bufet. Regulile internationale interzic scoaterea sau introducerea alimentelor sau bauturilor din sau in restaurant. Turistii care incalca aceasta regula pot fi obligati la o plata suplimentara de catre conducerea hotelului.
4. Programul excursiei/ghidul/vizitele la muzee
- programul excursiei nu este modificabil pe parcurs, la cererea unor turisti, agentia avand obligatia de a furniza programul initial tuturor turistilor din grup. In cazul in care grupul voteaza unanim pentru modificarea programului, acest lucru este posibil doar in cazul in care modificarea survenita este justificabila, nu implica costuri suplimentare, nu afecteaza timpul de condus al soferilor sau nu se deruleaza in detrimentul programului initial. In cazul in care modificarea ceruta implica cheltuieli in plus, realizarea este posibila doar cu acordul personalului de bord, dupa calcularea taxelor aferente care vor fi suportate de catre turisti. Programul excrusiei poate fi modificat de catre personalul de bord in cazul in care acest lucru este absolut necesar.
- turoperatorul, in pachetul de servicii de circuite culturale presteaza servicii de ghid de turism din partea agentiei, dar legislatia internationala nu permite ghidajul in muzee si la obiective turistice de catre ghidul roman; ghidul roman va face prezentarea in autocar si va asigura traducerea explicatiilor date de ghidul local in situatia in care grupul de turisti hotaraste angajarea acestuia. Angajarea unui ghid local poate fi absolut necesar in functie de tarile vizitate sau de obiectivele turistice.
- pentru a oferi servicii de ghidaj de calitate, Agentia a achizitionat aparate audioghid, care sunt furnizate turistilor gratuit la majoritatea circuitelor (atentie, nu putem asigura audioghiduri la toate circuitele!); turistul este raspunzator pentru receptorul audioghid pe parcursul circuitelor, iar in caz de pierdere sau distrugere (cu exceptia defectarii aparatului folosit destinatiei) turistul este obligat sa achite contravaloarea sau repararea receptorului audioghid. Contravaloarea receptorului audioghid distrus sau pierdut este de 60 euro.
- vizitarea muzeelor in cele mai multe cazuri se face individual deoarece serviciile de ghid turism prestate de ghidul agentiei nu sunt permise la aceste obiective; (turistii nu pot pretinde prestatii de ghidaj ghidului roman la muzee), exceptie facand doar cateva institutii: de exp Castelul Praghez sau muzeul Abatiei Melk, unde autoritatile permit acest lucru. Pentru vizite colective la muzee, este necesara angajarea unui ghid local contra cost, iar acest lucru se face doar la cererea grupului anticipat vizitei.
- taxele de intrare sunt indicate in fiecare program aparte, si au valoare informativa. Poate sa existe decalaje, deoarece institutiile culturale isi modifica tarifele sau pot modifica orarul de functionare pe parcursul anului. Vizitarea obiectivelor turistice (exp Alhambra, Cina cea de Taina, Sagrada Familia, Galeriile Uffizi, etc) care solicita achitarea taxei de intrare in prealabil, este posibila doar cu achitarea taxei de intrare la inscrierea turistului. Nu putem solutiona vizitele turistilor care nu isi achita la timp aceste taxe la agentie. Aceste sume includ taxa de intrare efectiva, taxa de rezervare si taxele aferente transferului bancare pentru plata anticipata si comisioanele Agentiei.
5. Mijlocul de transport/bagajele
- locurile in avion la cursele low-cost, de regula sunt distribuite aleatoriu de catre compania aeriana. Putem asigura 100% locuri alaturate doar turistilor care solicita expres acest lucru si sunt dispusi la plata unei suprataxe companiei aeriene.
- autocarul/mijlocul de transport terestru va avea un numar de locuri corespunzator numarului de persoane inscrise si va oferi confortul conform normelor de categorizare in vigoare (aer conditionat, incalzire, statie audio-video, etc). Autocarul este un mijloc de transport, care deserveste transportul de persoane in conditii de confort optime pentru toti turistii, fiind dotat cu aer conditionat, scaune rabatabie si statie audio-video.
- securitatea pe timpul transportului: turistul are obligatia de a purta centura de siguranta in autocar, de a nu bloca culoarul si a nu se plimba pe culoar in timpul mersului. Blocarea culoarului in timpul mersului poate implica incidente grave in caz de nevoie de evacuare. Turistul nu are dreptul de a lua in autocar scaune pliabile sau geanta frigorifica; turistul are dreptul la un bagaj de mana mic, perna, patura si alimente minime consumabile in timpul popasului in afara autocarului. Bagajul de mana nu poate depasi greutatea de 5 kg si trebuie sa incapa in spatiul deasupra capului sau sub scaunul turistului. In cazul in care bagajul de mana are dimensiuni mai mari, acesta se va depozita in cala de bagaje, fara ca turistul sa aiba acces la ele in timpul transportului.
- consumul de alimente nu este permis in autocar, acest lucru afectand turistii mai sensibili si starea de curatenie a autocarului. Consumul de alimente este posibil cu ocazia pauzelor la locurile de popas de pe traseu sau in timpul liber in timpul programului. Opriri regulate se fac la intervale de aproximativ 2,5-3,5 ore. Orele de condus al soferilor sunt un factor de baza al programului si se respecta cu fermitate.
- bagajele si obiectele de valoare; raspunderea privind pierderea, furtul, a obiectele personale de valoare si a actelor de calatorie este in sarcina turistului. Turistul este obligat sa detina valorile banesti, bijuterii, acte asupra lui si nu in bagajele de cala. Firma transportatoare are o asigurare pentru bagajele de cala pe durata transportului. In general si asigurarea medicala include o asigurare de bagaje. Bagajele valoroase trebuie asigurate special iar continutul lor trebuie declarat la incheierea asigurarii si prezentate la imbarcare, personalului de bord. Personalul autocarului nu este responsabil pentru bunuri de valoare lasate in autocar. In cazul pierderii sau deteriorarii bagajelor pe durata transportului cu avionul sau autocarul, turistul isi va adresa plangerea direct companiei aeriene sau companiei de transport. Agenţia nu este răspunzătoare pentru prejudiciile cauzate turistului ca urmare a întârzierilor curselor (inclusiv charter), a pierderii de bagaje şi a altor împrejurări care revin exclusiv în sarcina companiei aeriene / transportatorului în temeiul actelor normative specifice; litigiile in acest sens vor avea loc intre turist si transportator/compania aeriana.
- autocarele sunt verificate si controlate tehnic in UE, din ce in ce mai frecvent. Autocarele sunt si cantarite, si din pacate, multe autocare depasesc masa totala maxima autorizata. In caz de control, autocarul este amendat si nu are permis de a porni din loc pana cand masa totala maxima autorizata este depasita; astfel suntem nevoiti sa limitam cantitatea de bagaje. Cantitatea de bagaje permise sunt: un bagaj de cala de 20 kg/persoana si un bagaj de mana de maxim 5 kg, total 25 kg bagaje pentru o persoana. Orice bagaj care depaseste greutatea mentionata, este refuzat la imbarcare. Nu exista optiunea de a achita suprataxa pentru bagaje mai mari. Turistul care achizitioneaza bunuri pe parcursul calatoriei si depasesete greutatea mai sus mentionata, se angajeaza ca in cazul depasirii masei maxime totale autorizate din cauza bunurilor sale, se risca la plata amenzii aferente.Bunurile achizitionate trebuie sa intre in bagajul de cala sau in bagajul de mana. Dimensiunile acestora nu pot depasi dimensiunile valizelor normale pana la mari, iar bagajul de mana trebuie sa intre in spatiul deasupra capului sau sub scaun. In cazul in care bagajul de mana depasese aceste dimensiuni, acesta se va pune in cala de bagaje fara ca turistul sa aiba acces la el pe timpul transportului sau a popasurilor.
- În cazul pachetelor de servicii de călătorie, ziua de plecare şi ziua de sosire nu sunt considerate zile turistice, acestea fiind destinate transportului; In cazul intarzierilor in trafic, Agentia nu poate fi obligata la despagubiri, iar activitatile turistice din aceste zile pot fi reduse sau anulate, iar in caz ca e posibil, reprogramate.
- taxa de rezervare a unui loc preferential în autocar: 5 euro/persoana (optional) (mentionam ca locurile în autocar se distribuie în ordinea înscrierilor si se comunica de catre agentie cu 3 zile inainte de plecare; prioritate au cei care la inscriere isi rezerva locul; nu acceptam cereri pentru loc preferential ulterior inscrierii. Mentionam ca locurile preferentiale se pot rezerva doar pana la randul 6 pe ambele parti.
- imbarcarile din alte orase sunt parte integranta a programului turistic. Orarul de imbarcare este specificat in programul initial, dar care poate sa difere in functie de probleme prevazute: lucrari pe drum, conditii de meteo neprevazute. Ultimele detalii se transmit turistilor cu 5-2 zile inainte de inceperea calatoriei. Tarifele si orele de plecare din oferta Agentiei au la baza imbarcarile din Oradea si/sau Cluj-Napoca. Oferim imbacari de pe alte linii, contra cost, dar numarul locurilor este limitat in functie de marimea mijloacelor de transport care ofera aceste servicii. Detalii in programul circuitelor sau pe verso catalog.
- in cazul circuitelor unde grupul este format din grup cu avionul si grup cu autocarul, agentia isi rezerva dreptul de a modifica programul intregului grup in functie de schimbarea orarului de zbor. Agentia nu isi asuma raspunderea pentru eventualele intarzieri sau schimbari in programul excursiei datorita modificarii orarului de zbor. Agenţia îşi rezervă dreptul de a modifica ordinea sau conţinutul programelor în cazul în care acest lucru este absolut necesar.
Semnatura turist.................................. Data …...............................................
vezi mai multe
Tariful nu include:
- un bagaj de cala de 20 kg/persoana 160 euro, bagaj de cala de 10 kg – 98 euro;- Burj Kalifa -60 euro , vizita Miracle Garden+Global Village cu transport - 80 euro, Safari in desert cu autoturisme de teren Land Cruiser , spectacol de dans si cu cina - 60 euro , croaziera cu cina in Dubai Marina, cu transport - 60 euro, Turnul The Palm – 35 euro;- Qasr Al Watan Palatul Prezidential – 25 euro - se confirma la inscriere si se achita 50% din tarif la inscirere, restul se va achita la fata locului;- Taxa de sejur "Tourism Dirham" - hotel 4* aprox 30 euro/camera/7 nopti;- locurile in avion se acorda aleatoriu de catre compania aeriana, pentru a ocupa locuri alaturate, rugam solicitati tariful locurilor in momentul inscrierii ;- asigurare medicala si storno (include si Covid) , asigurari optionale.
In cazul circuitelor unde grupul este format din grup cu avionul si grup cu autocarul, agentia isi rezerva dreptul de a modifica programul intregului grup in functie de schimbarea orarului de zbor. Agentia nu isi asuma raspunderea pentru eventualele intarzieri sau schimbari in programul excursiei datorita modificarii orarului de zbor. Agentia îsi rezerva dreptul de a modifica ordinea sau continutul programelor în cazul în care acest lucru este absolut necesar.
Informatiile si fotografiile din pagina cu descrierea unitatii de cazare au caracter strict informativ si sunt preluate de la partenerii nostrii sau de pe site-urile de prezentare ale acestora. Pozele de pe site sunt generice si nu pot fi considerate contractuale, ele reprezinta efortul nostru permanent de a oferi informatii despre aceste locatii. Incercam zilnic sa actualizam aceste informatii, dar nu garantam ca sunt complete, actualizate sau nu contin erori. Va recomandam sa consultati site-urile oficiale ale unitatilor de cazare sau sa cereti informatii actualizate agentiei noastre.
Tarifele si disponibilitatea ofertelor sunt valabile la acest moment!