Detalii oferta
Rezervare
Confirmare

Circuit Egipt, croaziera pe Nil descarca pdf

de la
EUR 959 00 EUR
persoana in camera dubla
13 mai 2020

CIRCUIT EGIPT, CROAZIERA PE NIL

Luxor-Valea Regilor-Karnak-Edfu-Kom Ombo-Aswan-Abu Simbel-Cairo-Giza-Hurghada

Ziua 1. Inalnire cu reprezentantul Galatea in Aeroportul din Cluj-Napoca la orele 09:30. Decolare la orele 11:30 cu compania Al Masria. Sosire pe aeroportul din Hurghada la orele 14:00, transfer la hotel, timp liber la plaja. cină și cazare în Hurghada.
Ziua 2. Dimineața devreme transfer cu autocarul la Luxor, unde se face îmbarcarea la bordul vasului pentru 3 nopți spre Aswan. După prânz se vizitează malul vestic al Nilului: Valea Regilor, unde de-a lungul unei perioade de aproape 500 de ani (sec. 16 î.Hr. - sec. 11 î.Hr.) au fost construite morminte pentru faraonii și nobilii din Noul Regat Egiptean. Valea se află situată pe malul de vest al Nilului, în dreptul orașului Theba (azi Luxor). Zona a fost cercetată arheologic începând cu sfârșitul secolului 18, mormintele sale fiind studiate și în prezent. Valea a devenit faimoasă după 1922, ca urmare a descoperirii mormântului lui Tutankhamon (cu al său „blestem”). Urmeaza Templul lui Hatshepsut, a fost al cincilea faraon din a 18-a dinastie, soție și regentă a faraonului Tutmes al Il-lea. Ea îl ține în umbră pana când decedează. După moartea ei, numele îi este șters din istorie din ordinul faraonului Tutmes al III-lea (fiul său vitreg). Coloşii din Memnon, reprezintă două statui masive din piatră ale faraonului Amenhotep III, care ajung la o înălțime de 18 m și cântăresc aproximativ 720 de tone fiecare. Apoi urmeaza un centru de prelucrare al alabastrului. Cină și cazare pe vas.
Ziua 3. După micul dejun, se vor vizita Templul lui Amon Ra din Karnak, care este cea mai importantă clădire a complexului monumental și cel mai mare edificiu cu destinație religioasă construit vreodată. Apoi vom navigha către Edfu. Cină și cazare pe vas.
Ziua 4. După micul dejun se vizitează Templul zeului Horus din Edfu, templu care ne furnizeaza informatii valoroase din perioada sec 3-1 IH; Horus a fost identificat cu zeul Apolo, de catre greci. După prânz se navighează spre Kom Ombo, unde se vizitează templul cu același nume, o structura dubla, absolut simetrica, neconformista, datorita faptului ca acest templu deserveste 2 seturi de zei. Navigare catre Aswan, cină și cazare pe vas.
Ziua 5. După micul dejun, timp liber în Aswan, sau *opţional, excursie la Abu Simbel, templele de la Abu Simbel au fost mutate in anii 1960, atunci cand a fost infiintat lacul Nasser, pentru ca acestea sa nu fie inundate de apele Nilului. Abu Simbel se afla la o distanta mica de granita cu Sudanul. Vizita la Templul Philae. Debarcare de pe vasul de croazieră şi transfer către gară pentru plecarea spre Cairo. Noaptea se petrece pe tren, in vagonul de dormit.
Ziua 6. Micul dejun se servește pe tren. Transfer în Cairo cu vizitarea următoarelor obiective: Muzeul de Egiptologie, Piramidele de la Giza, Sfinxul, vom vizita si atelier de papirusuri și un magazin de bijuterii. Cazare la un hotel din Cairo. Seara *opțional „Spectacolul de sunet și lumină“ de la Giza.
Ziua 7.
După micul dejun, transfer cu autocarul către Hurghada, dupamasa timp liber pentru plaja la hotel și seara, cină.
Ziua 8.
Servire mic-dejun dimineaţa devreme. Transfer la aeroportul din Hurghada pentru zborul spre Cluj-Napoca. Decolare din Hurgada la orele 06:00, sosire in Cluj-Napoca la ora 10:30.

 

Data de plecare

Tarif standard in camera

dubla (avans 30%)

Tarif Early Booking>31.01.2020

sau pana la revocare (avans 30%)

Tarif Early Booking >15.12.19

sau pana la revocare (avans 30%)

13.05-20.05.2020

1149 euro

1059 euro

979 euro

Tarif Client Fidel

1129 euro

1039 euro

959 euro

Reducere copil<12 ani cazat in camera cu 2 adulti: 100 euro

Supliment camera single: 200 euro

Tarifele au fost calculate la grup de minim 20 turisti. Suplimentul pentru grup 15-20 persoane, 75 euro, se va achita doar in caz de nevoie, la finalizarea grupului, in saptamana plecarii.

 

Actul de calatorie este pasaportul valabil minim 6 luni de la data intoarcerii

 

Tariful include:
-
bilet de avion charter dus-întors pe ruta Cluj-Napoca-Hurghada-Cluj-Napoca, conform orarului din program, taxele de aeroport;

 

- transferurile Hurghada heroport-hotel-aeroport si transport cu autocarul pe parcursul programului din Egipt.

 

- 2 cazări la hotel 5* în Hurghada/El Gouna/ Safaga cu regim de masă: all inclusive;

 

- 3 cazări pe vapor de croazieră de 5* pe ruta: Luxor-Aswan, cu regim de masă: pensiune completă (bauturi excluse);

 

- 1 noapte pe tren pe ruta: Aswan-Cairo - la vagon de dormit - cu regim de masă: demipensiune; Atentie! pe tren nu există cabine triple, astfel cazarea va fi posibilă doar in cabine duble. Supliemnt cabina single, la cerere.

 

- 1 cazare la hotel de 5* în Cairo cu regim de masă: demipensiune;

 

- ghid de turism din partea agentiei si ghid local de limba romana

 

- vizitele la obiectivele turistice din program (exclus excursia de la Abu Simbel şi Show-ul de lumină şi sunet din Cairo la Piramide)

 

- BONUS: Asigurarea medicala si storno Gerroma

 

- bagaj de cala de 20 kg si un bagaj de mana de 5 kg. ( Atentie! La zborul de intoarcere din motive de securitate toate bagajele de cala trebuie sa fie infoliat. Infolierea se face in aeroportul din Hurghada contra cost aroximativ ~4 euro)

 

 

 

Tariful nu include:

 

- taxa de viza: 25 USD (se plateste la sosirea in aeroportul din Hurghada)

 

- excursia de la Abu Simbel şi Show-ul de lumină şi sunet din Cairo la Piramide (tarifele apar in ianuarie)

 

- bacsis obligatoriu: 30 $/persoana (se achita la fata locului)

 

- la toate regimurile de masă cu excepția sistemului all inclusive, băuturile se plătesc separat

 

 

 

 

 

Bine de stiut:

 

- in cazul nerealizării grupului minim sau din alte motive organizatorice de la fața locului, Agentia Organizatoare își rezervă dreptul de a face modificări şi abateri de la program cu păstrarea integrală a serviciilor.

 

- Atenție: din cauza închiderilor periodice a stăvilarilor din Esna, programul poate suferi modificări.

 

 

 

CONDITII DE CALATORIE

 

1. Acte de calatorie, vize, minori

 

- inscrierile se fac doar pe baza actelor de calatorie valabile in functie de destinatie, CI valabil minim 3 luni de la data intoarcerii, iar in afara UE, pasaport valabil minim 6 luni de la data intoarcerii. Turistul este obligat sa verifice valabilitatea actelor de calatorie si sa transmita copia actului de calatorie (CI sau pasaport) la inscriere; agentia nu isi asuma raspunderea in cazul in care actul de calatorie este expirat sau daca numele turistului nu este acelasi in CI si in pasaport sau este gresit, iar pasaportul este transmis ulterior, penalitatile cu modificarea de nume ii revin turistului. În cazul în care o ambasadă refuză să acorde viza de intrare pentru efectuarea pachetului de servicii, turistului i se vor reţine toate taxele achitate de Agenţie prestatorilor direcţi, precum şi cheltuielile de operare proprii acesteia. În cazul în care turistul care a intrat pe teritoriul statului în care se realizează pachetul de servicii turistice refuză să se mai întoarcă în România şi autorităţile din ţara respectivă fac cheltuieli de orice natură cu acesta, turistul respectiv are obligaţia de a suporta toate aceste cheltuieli.

 

- copiii minori (sub 18 ani) pot iesi din tara daca sunt insotiti de ambii parinti, sau de un parinte care are acordul notarial al celulilalt parinte, sau act notarial pe baza hotararii judecatoresti de incredintare a minorului, sau, in cazul minorilor insotiti de o persoana care are acordul notarial al ambilor parinti si cazier judiciar, conform legilor in vigoare. Nerespectarea celor de mai sus duce la oprirea la frontiera romana a minorilor, caz in care agentia nu raspunde de consecinte.

 

- obtinerea vizelor. In caz ca turistul este refuzat la obtinerea unei vize de calatorie, Agentia nu se poate face raspunzatoare, iar turistului ii revin penalitatile din contract, penalitati de anvergura egala cu renuntarea la pachetul turistic, dupa caz.

 

- se recomanda turistilor sa aiba asupra lor telefon cu roaming activat. In caz de ratacire/pierdere/obligatie de a se mobiliza pentru un act de calatorie pierdut, comunicarea turistului cu ghidul sau cu Agentia fiind indispensabila pentru turist. Agentia nu isi asuma nici o responsabilitate in cazul in care turistul nu are nici un mijloc de comunicare, rolul ghidului fiind acela de a presta servicii de ghidaj grupului si nu de a asista turistii care dintr-un motiv de neglijenta voit sau nevoit se abat de la program. Rolul de asistenta in aceste cazuri ii revine Agentiei si serviciul se asigura prin telefon.

 

2. Starea/conduita turistului

 

- turistul este raspunzator pentru starea sa fizica, medicala si mentala; deoarece este vorba de circuite in care si mersul pe jos este o activitate specifica si indispensabila, agentia nu isi poate asuma neprestarea unor servicii turistilor care nu au un grad normal de locomotie si mai ales handicapuri nesemnalate la inscriere. Turistul este obligat de a-si anunta handicapul la inscriere iar agentia poate accepta sau refuza inscrierea in functie de gradul de dificulate al traselui si in functie de gradul de handicap declarat de catre turist. Starea de sanatate mentala anormala poate afecta buna desfasurare a activitatii turistice; in cazul unui comportament fizic sau verbal agresiv din partea turistului, Agentia va apela la politia locala sau servicii medicale de urgenta din tara respectiva. In cazul in care comportamentul agresiv a unui turist afecteaza grav buna desfasurare a activitatii turistice, acesta poate fi exclus in baza unui proces verbal semnat de majoritatea turistilor, acesta neputand pretinde Agentiei despagubiri legate de servicii neprestate. In baza acestor evenimente, turistul va fi refuzat la alte inscrieri la circuite/programe Galatea Travel, astfel ne rezervam dreptul de a ne selecta clientela.

 

- in cazuri neasteptate, provocate de turist din propria neglijenta voita sau nevoita, intarzieri, pierderi acte de calatorie, Agentia nu are nici o responsabilitate financiara pentru a asigura transportul la urmatorul punct sau la Consulat. Programul grupului nu poate suferi din aceasta cauza. Agentia are o responsabilitate de a asista turistul telefonic in vederea rezolvarii situatiei. Numarul de telefon de urgenta la care turistul poate apela, in caz de nevoie este: 0752 198 787.

 

- turistul are obligatia sa fie punctual la orele de intalnire comunicate de catre personalul autocarului/ghidul excursiei. Nu se admit intarzieri in programul circuitelor, avand in vedere ca aceste intarzieri pot implica si decalaje de la program sau intarzieri la rezervarile facute. Personalul autocarului nu are obligativitatea de a astepta turistul intarziat, mai ales daca intarzierea implica pierderi in buna executarea a programului turistic sau perioada de stationare a autocarului este limitata in locurile destinate stationarii sau daca orele de condus ale soferilor au de suferit din cauza asteptarii dupa turistul intarziat. Agentia nu este raspunzatoare pentru servicii neprestate turistilor care intarzie de la program, voit sau din neglijenta.

 

- in circuitele de grup, in general un numar mare (30-45) de turisti calatoresc impreuna si in spatii inchise, din acest motiv, turistul este obligat sa pastreze o stare de igiena corporala adecvata, care nu afecteaza negativ turistii care stau in apropierea lor.

 

3. Hotelurile

 

- clasificarea hotelurilor din strainatate poate sa difere fata de clasificarea celor din Romania, si este in conformitate cu reglementarile din tarile respective; nu suntem raspunzatori pentru aceste diferente. Alocarea camerelor la hotel se face la receptie si nu depinde de agentie. Camerele triple pot fi de structuri diferite (3 paturi separate sau 1 pat matrimonial+1 pat pliant sau +1 supraetajat) si pot fi de confort redus. Rezervarile se fac in camere standard. Camerele duble pot fi cu un pat matrimonial sau doua paturi separate (twin). In cazul in care nu este specificat altfel, rezervarile se fac in camere standard. In cazul solicitarii unui confort sporit, diferenta se achita la hotel la fata locului, in cazul in care acest lucru este posibil.

 

- localizarea hotelurilor din programele turistice de tip circuit pot fi intr-o arie de 100 km fata de locul anuntat in program, de exp. zona Amsterdam sau zona Roma; locatia neafectand programul excursiei, transportul organizandu-se cu autocarul la finalul zilei.

 

- sosirile la hotel se fac de regula seara. Pot aparea intarzieri datorita conditiilor de trafic, vreme, intarzierea turistilor de la intalnire etc. Agentia nu este raspunzatoare pentru intarzierile de acest gen. Si in cazul in care se soseste tarziu, stationarea de odihna la hotel va fi de minim 9-11 ore/noapte, respectand orele de condus ale soferilor.

 

- turistul are obligatia de a respecta regulile hoteliere internationale sau regulile hoteliere specifice din tarile vizitate (sa nu deranjeze alti clienti din hotel, sa pastreze linistea, sa nu distruga/deterioreze/pateze/sa duca obiecte din camere, sa nu foloseasca termoplonjonul in camere si sa nu fumeze in camerele nefumatoare, etc). Nerespectarea sau necunoasterea acestora, nu exonereaza turistul de la raspundere. Turistul este direct raspunzator pentru deteriorarea camerelor hoteliere si tot turistul va suporta penlitatile aferente, agentia neasumandu-si raspunderea fata de turistul respectiv.

 

- deoarece (in general) in program nu sunt incluse mesele de pranz si cina, se recomanda turistilor asigurarea cu mici rezerve de alimente nealterabile pentru cazurile in care nu se poate lua masa la o unitate de alimentatie publica, avandu-se in vedere ca (in general) se ajunge la hotel seara. Programul excursiei este incarcat (distante mari de parcurs, in unele cazuri si multe obiective de vizitat), scopul excursiei fiind unul de deconectare, de a vedea cat mai multe tari si locuri interesante si nu o excursie de odihna. In cadrul programulului excursiei, in mod normal se aloca timp pentru a lua masa de pranz si de cina, exceptie facand situatiile neprevazute – intarzieri in trafic sau program prelungit, etc. Micul dejun difera de la o tara la alta, de exp in Italia si Franta, unele hoteluri ofera mic dejun continental, iar altele de tip bufet. Regulile internationale interzic scoaterea sau introducerea alimentelor sau bauturilor din sau in restaurant. Turistii care incalca aceasta regula pot fi obligati la o plata suplimentara de catre conducerea hotelului.

 

4. Programul excursiei/ghidul/vizitele la muzee

 

- programul excursiei nu este modificabil pe parcurs, la cererea unor turisti, agentia avand obligatia de a furniza programul initial tuturor turistilor din grup. In cazul in care grupul voteaza unanim pentru modificarea programului, acest lucru este posibil doar in cazul in care modificarea survenita este justificabila, nu implica costuri suplimentare, nu afecteaza timpul de condus al soferilor sau nu se deruleaza in detrimentul programului initial. In cazul in care modificarea ceruta implica cheltuieli in plus, realizarea este posibila doar cu acordul personalului de bord, dupa calcularea taxelor aferente care vor fi suportate de catre turisti. Programul excrusiei poate fi modificat de catre personalul de bord in cazul in care acest lucru este absolut necesar.

 

- turoperatorul, in pachetul de servicii de circuite culturale presteaza servicii de ghid de turism din partea agentiei, dar legislatia internationala nu permite ghidajul in muzee si la obiective turistice de catre ghidul roman; ghidul roman va face prezentarea in autocar si va asigura traducerea explicatiilor date de ghidul local in situatia in care grupul de turisti hotaraste angajarea acestuia. Angajarea unui ghid local poate fi absolut necesar in functie de tarile vizitate sau de obiectivele turistice.

 

- pentru a oferi servicii de ghidaj de calitate, Agentia a achizitionat aparate audioghid, care sunt furnizate turistilor gratuit la majoritatea circuitelor (atentie, nu putem asigura audioghiduri la toate circuitele!); turistul este raspunzator pentru receptorul audioghid pe parcursul circuitelor, iar in caz de pierdere sau distrugere (cu exceptia defectarii aparatului folosit destinatiei) turistul este obligat sa achite contravaloarea sau repararea receptorului audioghid. Contravaloarea receptorului audioghid distrus sau pierdut este de 60 euro.

 

- vizitarea muzeelor in cele mai multe cazuri se face individual deoarece serviciile de ghid turism prestate de ghidul agentiei nu sunt permise la aceste obiective; (turistii nu pot pretinde prestatii de ghidaj ghidului roman la muzee), exceptie facand doar cateva institutii: de exp Castelul Praghez sau muzeul Abatiei Melk, unde autoritatile permit acest lucru. Pentru vizite colective la muzee, este necesara angajarea unui ghid local contra cost, iar acest lucru se face doar la cererea grupului anticipat vizitei.

 

- taxele de intrare sunt indicate in fiecare program aparte, si au valoare informativa. Poate sa existe decalaje, deoarece institutiile culturale isi modifica tarifele sau pot modifica orarul de functionare pe parcursul anului. Vizitarea obiectivelor turistice (exp Alhambra, Cina cea de Taina, Sagrada Familia, Galeriile Uffizi, etc) care solicita achitarea taxei de intrare in prealabil, este posibila doar cu achitarea taxei de intrare la inscrierea turistului. Nu putem solutiona vizitele turistilor care nu isi achita la timp aceste taxe la agentie. Aceste sume includ taxa de intrare efectiva, taxa de rezervare si taxele aferente transferului bancare pentru plata anticipata si comisioanele Agentiei.

 

5. Mijlocul de transport/bagajele

 

- locurile in avion la cursele low-cost, de regula sunt distribuite aleatoriu de catre compania aeriana. Putem asigura 100% locuri alaturate doar turistilor care solicita expres acest lucru si sunt dispusi la plata unei suprataxe companiei aeriene.

 

- autocarul/mijlocul de transport terestru va avea un numar de locuri corespunzator numarului de persoane inscrise si va oferi confortul conform normelor de categorizare in vigoare (aer conditionat, incalzire, statie audio-video, etc). Autocarul este un mijloc de transport, care deserveste transportul de persoane in conditii de confort optime pentru toti turistii, fiind dotat cu aer conditionat, scaune rabatabie si statie audio-video.

 

- securitatea pe timpul transportului: turistul are obligatia de a purta centura de siguranta in autocar, de a nu bloca culoarul si a nu se plimba pe culoar in timpul mersului. Blocarea culoarului in timpul mersului poate implica incidente grave in caz de nevoie de evacuare. Turistul nu are dreptul de a lua in autocar scaune pliabile sau geanta frigorifica; turistul are dreptul la un bagaj de mana mic, perna, patura si alimente minime consumabile in timpul popasului in afara autocarului. Bagajul de mana nu poate depasi greutatea de 5 kg si trebuie sa incapa in spatiul deasupra capului sau sub scaunul turistului. In cazul in care bagajul de mana are dimensiuni mai mari, acesta se va depozita in cala de bagaje, fara ca turistul sa aiba acces la ele in timpul transportului.

 

- consumul de alimente nu este permis in autocar, acest lucru afectand turistii mai sensibili si starea de curatenie a autocarului. Consumul de alimente este posibil cu ocazia pauzelor la locurile de popas de pe traseu sau in timpul liber in timpul programului. Opriri regulate se fac la intervale de aproximativ 2,5-3,5 ore. Orele de condus al soferilor sunt un factor de baza al programului si se respecta cu fermitate.

 

- bagajele si obiectele de valoare; raspunderea privind pierderea, furtul, a obiectele personale de valoare si a actelor de calatorie este in sarcina turistului. Turistul este obligat sa detina valorile banesti, bijuterii, acte asupra lui si nu in bagajele de cala. Firma transportatoare are o asigurare pentru bagajele de cala pe durata transportului. In general si asigurarea medicala include o asigurare de bagaje. Bagajele valoroase trebuie asigurate special iar continutul lor trebuie declarat la incheierea asigurarii si prezentate la imbarcare, personalului de bord. Personalul autocarului nu este responsabil pentru bunuri de valoare lasate in autocar. In cazul pierderii sau deteriorarii bagajelor pe durata transportului cu avionul sau autocarul, turistul isi va adresa plangerea direct companiei aeriene sau companiei de transport. Agenţia nu este răspunzătoare pentru prejudiciile cauzate turistului ca urmare a întârzierilor curselor (inclusiv charter), a pierderii de bagaje şi a altor împrejurări care revin exclusiv în sarcina companiei aeriene / transportatorului în temeiul actelor normative specifice; litigiile in acest sens vor avea loc intre turist si transportator/compania aeriana.

 

- autocarele sunt verificate si controlate tehnic in UE, din ce in ce mai frecvent. Autocarele sunt si cantarite, si din pacate, multe autocare depasesc masa totala maxima autorizata. In caz de control, autocarul este amendat si nu are permis de a porni din loc pana cand masa totala maxima autorizata este depasita; astfel suntem nevoiti sa limitam cantitatea de bagaje. Cantitatea de bagaje permise sunt: un bagaj de cala de 20 kg/persoana si un bagaj de mana de maxim 5 kg, total 25 kg bagaje pentru o persoana. Orice bagaj care depaseste greutatea mentionata, este refuzat la imbarcare. Nu exista optiunea de a achita suprataxa pentru bagaje mai mari. Turistul care achizitioneaza bunuri pe parcursul calatoriei si depasesete greutatea mai sus mentionata, se angajeaza ca in cazul depasirii masei maxime totale autorizate din cauza bunurilor sale, se risca la plata amenzii aferente.Bunurile achizitionate trebuie sa intre in bagajul de cala sau in bagajul de mana. Dimensiunile acestora nu pot depasi dimensiunile valizelor normale pana la mari, iar bagajul de mana trebuie sa intre in spatiul deasupra capului sau sub scaun. In cazul in care bagajul de mana depasese aceste dimensiuni, acesta se va pune in cala de bagaje fara ca turistul sa aiba acces la el pe timpul transportului sau a popasurilor.

 

- În cazul pachetelor de servicii de călătorie, ziua de plecare şi ziua de sosire nu sunt considerate zile turistice, acestea fiind destinate transportului; In cazul intarzierilor in trafic, Agentia nu poate fi obligata la despagubiri, iar activitatile turistice din aceste zile pot fi reduse sau anulate, iar in caz ca e posibil, reprogramate.

 

- taxa de rezervare a unui loc preferential în autocar: 5 euro/persoana (optional) (mentionam ca locurile în autocar se distribuie în ordinea înscrierilor si se comunica de catre agentie cu 3 zile inainte de plecare; prioritate au cei care la inscriere isi rezerva locul; nu acceptam cereri pentru loc preferential ulterior inscrierii. Mentionam ca locurile preferentiale se pot rezerva doar pana la randul 6 pe ambele parti.

 

- imbarcarile din alte orase sunt parte integranta a programului turistic. Orarul de imbarcare este specificat in programul initial, dar care poate sa difere in functie de probleme prevazute: lucrari pe drum, conditii de meteo neprevazute. Ultimele detalii se transmit turistilor cu 5-2 zile inainte de inceperea calatoriei. Tarifele si orele de plecare din oferta Agentiei au la baza imbarcarile din Oradea si/sau Cluj-Napoca. Oferim imbacari de pe alte linii, contra cost, dar numarul locurilor este limitat in functie de marimea mijloacelor de transport care ofera aceste servicii. Detalii in programul circuitelor sau pe verso catalog.

 

- in cazul circuitelor unde grupul este format din grup cu avionul si grup cu autocarul, agentia isi rezerva dreptul de a modifica programul intregului grup in functie de schimbarea orarului de zbor. Agentia nu isi asuma raspunderea pentru eventualele intarzieri sau schimbari in programul excursiei datorita modificarii orarului de zbor. Agenţia îşi rezervă dreptul de a modifica ordinea sau conţinutul programelor în cazul în care acest lucru este absolut necesar.

 

6. Conditii de renuntare, penalități, rambursări și despăgubiri
În cazul în care turistul renunţă din vina sa la pachetul de servicii turistice care face obiectul prezentului contract, el datorează Agenţiei penalizări după cum urmează:    

 

În cazul serviciilor turistice circuite Galatea Travel realizate cu autocarul, penalizările sunt de:

 

   a) 20 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face cu mai mult de 45 zile calendaristice înainte de data plecării;

 

   b) 30 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face în intervalul 44-30 de zile calendaristice înainte de data plecării;

 

c) 50 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face în intervalul 29-16 de zile calendaristice înainte de data plecării;

 

   d)100 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face într-un interval mai mic sau egal de15 zile calendaristice înainte de plecare sau prin neprezentarea la program;

 

   e) 100 % din preţul pachetului de servicii, în cazul în care turistul a achiziţionat pachetul de servicii turistice din cadrul programului special (de exemplu, Early Booking etc.), indiferent de data la care turistul solicită renunţarea.

 

În cazul serviciilor turistice circuite Galatea cu avionul, penalizările sunt de:

 

   a) 250 euro+10 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face cu mai mult de 45 zile calendaristice înainte de data începerii sejurului;

 

   b) 250 euro+30% din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face într-un interval mai mic de 44-30 zile calendaristice înainte de data începerii sejurului;

 

c) 250+50 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face în intervalul 29-16 de zile calendaristice înainte de data plecării;

 

   d)100 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face într-un interval mai mic sau egal de15 zile calendaristice înainte de plecare sau prin neprezentarea la program;

 

   c) 100 % din preţul pachetului de servicii turistice, în cazul în care turistul a achiziţionat pachetul de servicii turistice din cadrul programului special (de exemplu, Early Booking etc.), indiferent de data la care turistul solicită renunţarea.

 



 

Semnatura turist.................................. Data …...............................................

 

 

vezi mai multe

Tariful include:

- bilet de avion charter dus-întors pe ruta Cluj-Napoca-Hurghada-Cluj-Napoca, conform orarului din program, taxele de aeroport;

- transferurile Hurghada heroport-hotel-aeroport si transport cu autocarul pe parcursul programului din Egipt.

- 2 cazări la hotel 5* în Hurghada/El Gouna/ Safaga cu regim de masă: all inclusive;

- 3 cazări pe vapor de croazieră de 5* pe ruta: Luxor-Aswan, cu regim de masă: pensiune completă (bauturi excluse);

- 1 noapte pe tren pe ruta: Aswan-Cairo - la vagon de dormit - cu regim de masă: demipensiune; Atentie! pe tren nu există cabine triple, astfel cazarea va fi posibilă doar in cabine duble. Supliemnt cabina single, la cerere.

- 1 cazare la hotel de 5* în Cairo cu regim de masă: demipensiune;

- ghid de turism din partea agentiei si ghid local de limba romana

- vizitele la obiectivele turistice din program (exclus excursia de la Abu Simbel şi Show-ul de lumină şi sunet din Cairo la Piramide)

- BONUS: Asigurarea medicala si storno Gerroma

- bagaj de cala de 20 kg si un bagaj de mana de 5 kg. ( Atentie! La zborul de intoarcere din motive de securitate toate bagajele de cala trebuie sa fie infoliat. Infolierea se face in aeroportul din Hurghada contra cost aroximativ ~4 euro)

 

vezi mai multe

Tariful nu include:

- taxa de viza: 25 USD (se plateste la sosirea in aeroportul din Hurghada)

- excursia de la Abu Simbel şi Show-ul de lumină şi sunet din Cairo la Piramide (tarifele apar in ianuarie)

- bacsis obligatoriu: 30 $/persoana (se achita la fata locului)

- la toate regimurile de masă cu excepția sistemului all inclusive, băuturile se plătesc separat

 

vezi mai multe

Bine de stiut:

- in cazul nerealizării grupului minim sau din alte motive organizatorice de la fața locului, Agentia Organizatoare își rezervă dreptul de a face modificări şi abateri de la program cu păstrarea integrală a serviciilor.

- Atenție: din cauza închiderilor periodice a stăvilarilor din Esna, programul poate suferi modificări.

 

CONDITII DE CALATORIE

1. Acte de calatorie, vize, minori

- inscrierile se fac doar pe baza actelor de calatorie valabile in functie de destinatie, CI valabil minim 3 luni de la data intoarcerii, iar in afara UE, pasaport valabil minim 6 luni de la data intoarcerii. Turistul este obligat sa verifice valabilitatea actelor de calatorie si sa transmita copia actului de calatorie (CI sau pasaport) la inscriere; agentia nu isi asuma raspunderea in cazul in care actul de calatorie este expirat sau daca numele turistului nu este acelasi in CI si in pasaport sau este gresit, iar pasaportul este transmis ulterior, penalitatile cu modificarea de nume ii revin turistului. În cazul în care o ambasadă refuză să acorde viza de intrare pentru efectuarea pachetului de servicii, turistului i se vor reţine toate taxele achitate de Agenţie prestatorilor direcţi, precum şi cheltuielile de operare proprii acesteia. În cazul în care turistul care a intrat pe teritoriul statului în care se realizează pachetul de servicii turistice refuză să se mai întoarcă în România şi autorităţile din ţara respectivă fac cheltuieli de orice natură cu acesta, turistul respectiv are obligaţia de a suporta toate aceste cheltuieli.

- copiii minori (sub 18 ani) pot iesi din tara daca sunt insotiti de ambii parinti, sau de un parinte care are acordul notarial al celulilalt parinte, sau act notarial pe baza hotararii judecatoresti de incredintare a minorului, sau, in cazul minorilor insotiti de o persoana care are acordul notarial al ambilor parinti si cazier judiciar, conform legilor in vigoare. Nerespectarea celor de mai sus duce la oprirea la frontiera romana a minorilor, caz in care agentia nu raspunde de consecinte.

- obtinerea vizelor. In caz ca turistul este refuzat la obtinerea unei vize de calatorie, Agentia nu se poate face raspunzatoare, iar turistului ii revin penalitatile din contract, penalitati de anvergura egala cu renuntarea la pachetul turistic, dupa caz.

- se recomanda turistilor sa aiba asupra lor telefon cu roaming activat. In caz de ratacire/pierdere/obligatie de a se mobiliza pentru un act de calatorie pierdut, comunicarea turistului cu ghidul sau cu Agentia fiind indispensabila pentru turist. Agentia nu isi asuma nici o responsabilitate in cazul in care turistul nu are nici un mijloc de comunicare, rolul ghidului fiind acela de a presta servicii de ghidaj grupului si nu de a asista turistii care dintr-un motiv de neglijenta voit sau nevoit se abat de la program. Rolul de asistenta in aceste cazuri ii revine Agentiei si serviciul se asigura prin telefon.

2. Starea/conduita turistului

- turistul este raspunzator pentru starea sa fizica, medicala si mentala; deoarece este vorba de circuite in care si mersul pe jos este o activitate specifica si indispensabila, agentia nu isi poate asuma neprestarea unor servicii turistilor care nu au un grad normal de locomotie si mai ales handicapuri nesemnalate la inscriere. Turistul este obligat de a-si anunta handicapul la inscriere iar agentia poate accepta sau refuza inscrierea in functie de gradul de dificulate al traselui si in functie de gradul de handicap declarat de catre turist. Starea de sanatate mentala anormala poate afecta buna desfasurare a activitatii turistice; in cazul unui comportament fizic sau verbal agresiv din partea turistului, Agentia va apela la politia locala sau servicii medicale de urgenta din tara respectiva. In cazul in care comportamentul agresiv a unui turist afecteaza grav buna desfasurare a activitatii turistice, acesta poate fi exclus in baza unui proces verbal semnat de majoritatea turistilor, acesta neputand pretinde Agentiei despagubiri legate de servicii neprestate. In baza acestor evenimente, turistul va fi refuzat la alte inscrieri la circuite/programe Galatea Travel, astfel ne rezervam dreptul de a ne selecta clientela.

- in cazuri neasteptate, provocate de turist din propria neglijenta voita sau nevoita, intarzieri, pierderi acte de calatorie, Agentia nu are nici o responsabilitate financiara pentru a asigura transportul la urmatorul punct sau la Consulat. Programul grupului nu poate suferi din aceasta cauza. Agentia are o responsabilitate de a asista turistul telefonic in vederea rezolvarii situatiei. Numarul de telefon de urgenta la care turistul poate apela, in caz de nevoie este: 0752 198 787.

- turistul are obligatia sa fie punctual la orele de intalnire comunicate de catre personalul autocarului/ghidul excursiei. Nu se admit intarzieri in programul circuitelor, avand in vedere ca aceste intarzieri pot implica si decalaje de la program sau intarzieri la rezervarile facute. Personalul autocarului nu are obligativitatea de a astepta turistul intarziat, mai ales daca intarzierea implica pierderi in buna executarea a programului turistic sau perioada de stationare a autocarului este limitata in locurile destinate stationarii sau daca orele de condus ale soferilor au de suferit din cauza asteptarii dupa turistul intarziat. Agentia nu este raspunzatoare pentru servicii neprestate turistilor care intarzie de la program, voit sau din neglijenta.

- in circuitele de grup, in general un numar mare (30-45) de turisti calatoresc impreuna si in spatii inchise, din acest motiv, turistul este obligat sa pastreze o stare de igiena corporala adecvata, care nu afecteaza negativ turistii care stau in apropierea lor.

3. Hotelurile

- clasificarea hotelurilor din strainatate poate sa difere fata de clasificarea celor din Romania, si este in conformitate cu reglementarile din tarile respective; nu suntem raspunzatori pentru aceste diferente. Alocarea camerelor la hotel se face la receptie si nu depinde de agentie. Camerele triple pot fi de structuri diferite (3 paturi separate sau 1 pat matrimonial+1 pat pliant sau +1 supraetajat) si pot fi de confort redus. Rezervarile se fac in camere standard. Camerele duble pot fi cu un pat matrimonial sau doua paturi separate (twin). In cazul in care nu este specificat altfel, rezervarile se fac in camere standard. In cazul solicitarii unui confort sporit, diferenta se achita la hotel la fata locului, in cazul in care acest lucru este posibil.

- localizarea hotelurilor din programele turistice de tip circuit pot fi intr-o arie de 100 km fata de locul anuntat in program, de exp. zona Amsterdam sau zona Roma; locatia neafectand programul excursiei, transportul organizandu-se cu autocarul la finalul zilei.

- sosirile la hotel se fac de regula seara. Pot aparea intarzieri datorita conditiilor de trafic, vreme, intarzierea turistilor de la intalnire etc. Agentia nu este raspunzatoare pentru intarzierile de acest gen. Si in cazul in care se soseste tarziu, stationarea de odihna la hotel va fi de minim 9-11 ore/noapte, respectand orele de condus ale soferilor.

- turistul are obligatia de a respecta regulile hoteliere internationale sau regulile hoteliere specifice din tarile vizitate (sa nu deranjeze alti clienti din hotel, sa pastreze linistea, sa nu distruga/deterioreze/pateze/sa duca obiecte din camere, sa nu foloseasca termoplonjonul in camere si sa nu fumeze in camerele nefumatoare, etc). Nerespectarea sau necunoasterea acestora, nu exonereaza turistul de la raspundere. Turistul este direct raspunzator pentru deteriorarea camerelor hoteliere si tot turistul va suporta penlitatile aferente, agentia neasumandu-si raspunderea fata de turistul respectiv.

- deoarece (in general) in program nu sunt incluse mesele de pranz si cina, se recomanda turistilor asigurarea cu mici rezerve de alimente nealterabile pentru cazurile in care nu se poate lua masa la o unitate de alimentatie publica, avandu-se in vedere ca (in general) se ajunge la hotel seara. Programul excursiei este incarcat (distante mari de parcurs, in unele cazuri si multe obiective de vizitat), scopul excursiei fiind unul de deconectare, de a vedea cat mai multe tari si locuri interesante si nu o excursie de odihna. In cadrul programulului excursiei, in mod normal se aloca timp pentru a lua masa de pranz si de cina, exceptie facand situatiile neprevazute – intarzieri in trafic sau program prelungit, etc. Micul dejun difera de la o tara la alta, de exp in Italia si Franta, unele hoteluri ofera mic dejun continental, iar altele de tip bufet. Regulile internationale interzic scoaterea sau introducerea alimentelor sau bauturilor din sau in restaurant. Turistii care incalca aceasta regula pot fi obligati la o plata suplimentara de catre conducerea hotelului.

4. Programul excursiei/ghidul/vizitele la muzee

- programul excursiei nu este modificabil pe parcurs, la cererea unor turisti, agentia avand obligatia de a furniza programul initial tuturor turistilor din grup. In cazul in care grupul voteaza unanim pentru modificarea programului, acest lucru este posibil doar in cazul in care modificarea survenita este justificabila, nu implica costuri suplimentare, nu afecteaza timpul de condus al soferilor sau nu se deruleaza in detrimentul programului initial. In cazul in care modificarea ceruta implica cheltuieli in plus, realizarea este posibila doar cu acordul personalului de bord, dupa calcularea taxelor aferente care vor fi suportate de catre turisti. Programul excrusiei poate fi modificat de catre personalul de bord in cazul in care acest lucru este absolut necesar.

- turoperatorul, in pachetul de servicii de circuite culturale presteaza servicii de ghid de turism din partea agentiei, dar legislatia internationala nu permite ghidajul in muzee si la obiective turistice de catre ghidul roman; ghidul roman va face prezentarea in autocar si va asigura traducerea explicatiilor date de ghidul local in situatia in care grupul de turisti hotaraste angajarea acestuia. Angajarea unui ghid local poate fi absolut necesar in functie de tarile vizitate sau de obiectivele turistice.

- pentru a oferi servicii de ghidaj de calitate, Agentia a achizitionat aparate audioghid, care sunt furnizate turistilor gratuit la majoritatea circuitelor (atentie, nu putem asigura audioghiduri la toate circuitele!); turistul este raspunzator pentru receptorul audioghid pe parcursul circuitelor, iar in caz de pierdere sau distrugere (cu exceptia defectarii aparatului folosit destinatiei) turistul este obligat sa achite contravaloarea sau repararea receptorului audioghid. Contravaloarea receptorului audioghid distrus sau pierdut este de 60 euro.

- vizitarea muzeelor in cele mai multe cazuri se face individual deoarece serviciile de ghid turism prestate de ghidul agentiei nu sunt permise la aceste obiective; (turistii nu pot pretinde prestatii de ghidaj ghidului roman la muzee), exceptie facand doar cateva institutii: de exp Castelul Praghez sau muzeul Abatiei Melk, unde autoritatile permit acest lucru. Pentru vizite colective la muzee, este necesara angajarea unui ghid local contra cost, iar acest lucru se face doar la cererea grupului anticipat vizitei.

- taxele de intrare sunt indicate in fiecare program aparte, si au valoare informativa. Poate sa existe decalaje, deoarece institutiile culturale isi modifica tarifele sau pot modifica orarul de functionare pe parcursul anului. Vizitarea obiectivelor turistice (exp Alhambra, Cina cea de Taina, Sagrada Familia, Galeriile Uffizi, etc) care solicita achitarea taxei de intrare in prealabil, este posibila doar cu achitarea taxei de intrare la inscrierea turistului. Nu putem solutiona vizitele turistilor care nu isi achita la timp aceste taxe la agentie. Aceste sume includ taxa de intrare efectiva, taxa de rezervare si taxele aferente transferului bancare pentru plata anticipata si comisioanele Agentiei.

5. Mijlocul de transport/bagajele

- locurile in avion la cursele low-cost, de regula sunt distribuite aleatoriu de catre compania aeriana. Putem asigura 100% locuri alaturate doar turistilor care solicita expres acest lucru si sunt dispusi la plata unei suprataxe companiei aeriene.

- autocarul/mijlocul de transport terestru va avea un numar de locuri corespunzator numarului de persoane inscrise si va oferi confortul conform normelor de categorizare in vigoare (aer conditionat, incalzire, statie audio-video, etc). Autocarul este un mijloc de transport, care deserveste transportul de persoane in conditii de confort optime pentru toti turistii, fiind dotat cu aer conditionat, scaune rabatabie si statie audio-video.

- securitatea pe timpul transportului: turistul are obligatia de a purta centura de siguranta in autocar, de a nu bloca culoarul si a nu se plimba pe culoar in timpul mersului. Blocarea culoarului in timpul mersului poate implica incidente grave in caz de nevoie de evacuare. Turistul nu are dreptul de a lua in autocar scaune pliabile sau geanta frigorifica; turistul are dreptul la un bagaj de mana mic, perna, patura si alimente minime consumabile in timpul popasului in afara autocarului. Bagajul de mana nu poate depasi greutatea de 5 kg si trebuie sa incapa in spatiul deasupra capului sau sub scaunul turistului. In cazul in care bagajul de mana are dimensiuni mai mari, acesta se va depozita in cala de bagaje, fara ca turistul sa aiba acces la ele in timpul transportului.

- consumul de alimente nu este permis in autocar, acest lucru afectand turistii mai sensibili si starea de curatenie a autocarului. Consumul de alimente este posibil cu ocazia pauzelor la locurile de popas de pe traseu sau in timpul liber in timpul programului. Opriri regulate se fac la intervale de aproximativ 2,5-3,5 ore. Orele de condus al soferilor sunt un factor de baza al programului si se respecta cu fermitate.

- bagajele si obiectele de valoare; raspunderea privind pierderea, furtul, a obiectele personale de valoare si a actelor de calatorie este in sarcina turistului. Turistul este obligat sa detina valorile banesti, bijuterii, acte asupra lui si nu in bagajele de cala. Firma transportatoare are o asigurare pentru bagajele de cala pe durata transportului. In general si asigurarea medicala include o asigurare de bagaje. Bagajele valoroase trebuie asigurate special iar continutul lor trebuie declarat la incheierea asigurarii si prezentate la imbarcare, personalului de bord. Personalul autocarului nu este responsabil pentru bunuri de valoare lasate in autocar. In cazul pierderii sau deteriorarii bagajelor pe durata transportului cu avionul sau autocarul, turistul isi va adresa plangerea direct companiei aeriene sau companiei de transport. Agenţia nu este răspunzătoare pentru prejudiciile cauzate turistului ca urmare a întârzierilor curselor (inclusiv charter), a pierderii de bagaje şi a altor împrejurări care revin exclusiv în sarcina companiei aeriene / transportatorului în temeiul actelor normative specifice; litigiile in acest sens vor avea loc intre turist si transportator/compania aeriana.

- autocarele sunt verificate si controlate tehnic in UE, din ce in ce mai frecvent. Autocarele sunt si cantarite, si din pacate, multe autocare depasesc masa totala maxima autorizata. In caz de control, autocarul este amendat si nu are permis de a porni din loc pana cand masa totala maxima autorizata este depasita; astfel suntem nevoiti sa limitam cantitatea de bagaje. Cantitatea de bagaje permise sunt: un bagaj de cala de 20 kg/persoana si un bagaj de mana de maxim 5 kg, total 25 kg bagaje pentru o persoana. Orice bagaj care depaseste greutatea mentionata, este refuzat la imbarcare. Nu exista optiunea de a achita suprataxa pentru bagaje mai mari. Turistul care achizitioneaza bunuri pe parcursul calatoriei si depasesete greutatea mai sus mentionata, se angajeaza ca in cazul depasirii masei maxime totale autorizate din cauza bunurilor sale, se risca la plata amenzii aferente.Bunurile achizitionate trebuie sa intre in bagajul de cala sau in bagajul de mana. Dimensiunile acestora nu pot depasi dimensiunile valizelor normale pana la mari, iar bagajul de mana trebuie sa intre in spatiul deasupra capului sau sub scaun. In cazul in care bagajul de mana depasese aceste dimensiuni, acesta se va pune in cala de bagaje fara ca turistul sa aiba acces la el pe timpul transportului sau a popasurilor.

- În cazul pachetelor de servicii de călătorie, ziua de plecare şi ziua de sosire nu sunt considerate zile turistice, acestea fiind destinate transportului; In cazul intarzierilor in trafic, Agentia nu poate fi obligata la despagubiri, iar activitatile turistice din aceste zile pot fi reduse sau anulate, iar in caz ca e posibil, reprogramate.

- taxa de rezervare a unui loc preferential în autocar: 5 euro/persoana (optional) (mentionam ca locurile în autocar se distribuie în ordinea înscrierilor si se comunica de catre agentie cu 3 zile inainte de plecare; prioritate au cei care la inscriere isi rezerva locul; nu acceptam cereri pentru loc preferential ulterior inscrierii. Mentionam ca locurile preferentiale se pot rezerva doar pana la randul 6 pe ambele parti.

- imbarcarile din alte orase sunt parte integranta a programului turistic. Orarul de imbarcare este specificat in programul initial, dar care poate sa difere in functie de probleme prevazute: lucrari pe drum, conditii de meteo neprevazute. Ultimele detalii se transmit turistilor cu 5-2 zile inainte de inceperea calatoriei. Tarifele si orele de plecare din oferta Agentiei au la baza imbarcarile din Oradea si/sau Cluj-Napoca. Oferim imbacari de pe alte linii, contra cost, dar numarul locurilor este limitat in functie de marimea mijloacelor de transport care ofera aceste servicii. Detalii in programul circuitelor sau pe verso catalog.

- in cazul circuitelor unde grupul este format din grup cu avionul si grup cu autocarul, agentia isi rezerva dreptul de a modifica programul intregului grup in functie de schimbarea orarului de zbor. Agentia nu isi asuma raspunderea pentru eventualele intarzieri sau schimbari in programul excursiei datorita modificarii orarului de zbor. Agenţia îşi rezervă dreptul de a modifica ordinea sau conţinutul programelor în cazul în care acest lucru este absolut necesar.

6. Conditii de renuntare, penalități, rambursări și despăgubiri
În cazul în care turistul renunţă din vina sa la pachetul de servicii turistice care face obiectul prezentului contract, el datorează Agenţiei penalizări după cum urmează:    

În cazul serviciilor turistice circuite Galatea Travel realizate cu autocarul, penalizările sunt de:

   a) 20 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face cu mai mult de 45 zile calendaristice înainte de data plecării;

   b) 30 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face în intervalul 44-30 de zile calendaristice înainte de data plecării;

c) 50 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face în intervalul 29-16 de zile calendaristice înainte de data plecării;

   d)100 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face într-un interval mai mic sau egal de15 zile calendaristice înainte de plecare sau prin neprezentarea la program;

   e) 100 % din preţul pachetului de servicii, în cazul în care turistul a achiziţionat pachetul de servicii turistice din cadrul programului special (de exemplu, Early Booking etc.), indiferent de data la care turistul solicită renunţarea.

În cazul serviciilor turistice circuite Galatea cu avionul, penalizările sunt de:

   a) 250 euro+10 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face cu mai mult de 45 zile calendaristice înainte de data începerii sejurului;

   b) 250 euro+30% din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face într-un interval mai mic de 44-30 zile calendaristice înainte de data începerii sejurului;

c) 250+50 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face în intervalul 29-16 de zile calendaristice înainte de data plecării;

   d)100 % din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face într-un interval mai mic sau egal de15 zile calendaristice înainte de plecare sau prin neprezentarea la program;

   c) 100 % din preţul pachetului de servicii turistice, în cazul în care turistul a achiziţionat pachetul de servicii turistice din cadrul programului special (de exemplu, Early Booking etc.), indiferent de data la care turistul solicită renunţarea.

vezi mai multe

Servicii

  • Circuit
  • Zbor
  • Croaziera
  • Transfer
  • Cazare
  • Masa
  • All inclusive
  • Ghid
  • Insotitor de grup
  • Activitati

Tema

  • Familie
  • Plaja
  • Croaziera
  • Circuite
  • Seniori

vezi mai multe