Weekend Praga-Punkva-Hluboka 2016 PDF Imprimare Email

 

  

PRAGA-PESTERA PUNKVA

si CASTELUL HLUBOKA



Descarca


 

Ziua 1. (Oradea-Praga~820 km) Plecare din Oradea la orele 05:00, pe ruta Oradea – Budapesta – Bratislava – Praga. Urmeaza o vizita in zona carstica a Moraviei, la Pestera Punkva; vizita pestera partial cu barcile, partial pietonal. Ne continuam drumul spre Praga; cazare la Praga, 2 nopti la acelasi hotel.

Ziua 2. Mic dejun. Vizitam Praga, Orasul de Aur, sau Orasul celor 100 de turnuri, Castelul cu Straduta Aurarilor, Palatul Regal, Biserica Sf. Gheorghe, Catedrala Sf. Vit. Coborâm pe Strada Nerudova apoi trecem Podul Carol spre Piata Orasului Vechi, unde admiram Biserica Tyn, Biserica Sf. Nicolae, Vechea Primarie, Orologiul. Program liber. Cazare.

Ziua 3. (Praga-Hluboka-Oradea~850 km) Dupa mic dejun, pornim spre sudul Cehiei. Vizita Castelul Hluboka, castel luxos în stil gotic romantic al familei Schwarzenberg (vizita ghidata in interior). Timp liber pentru masa in orasel. Întoarcere spre casa. Sosire în Oradea seara tarziu.

NOTA: LA PLECAREA DIN DATA DE 21.04.2017, PRIMA ZI SE VA VIZITA CASTELUL HLUBOKA SI ULTIMA ZI SE VA EFECTUA VIZITA LA PESTERA PUNKVA ! ZIUA 2 RAMANE NESCHIMBATA.

 

Data de plecare

 

Tarif standard in camera dubla (avans 30%)

Tarif Early Booking

> 31.03.17 (avans 50%)

Tarif Early Booking

>15.02.17 (avans 50%)

21.04; 06.10.2017

125 euro

120 euro

115 euro

Reducere copil<12 ani cazat in camera cu 2 adulti: 15 euro

Supliment camera single: 20 euro

BONUS CLIENT FIDEL: LOCURI PREFERENTIALE

 

Tarifele au fost calculate la grup de minim 40 turisti. Suplimentul pentru transport pentru grup 30-39 persoane, 10 euro, se va achita doar in caz de nevoie, la finalizarea grupului, in saptamana plecarii.

BONUS LOCURI PREFERENTIALE IN AUTOCAR PENTRU INSCRIERI PANA LA 31.01.2017

Tariful include:

- transport cu autocar clasificat international de 3*

- 2 nopti cazare la hotel 3* în Praga, cu mic dejun bufet, în camere duble sau triple

- ghid turism

Tariful nu include:

- intrarile la obiectivele turistice din program aprox. 23 euro – 2 castele – Praga si Hluboka cu tur ghidat; vizita Pestera Punkva: 12 euro

- asigurarea storno si asigurarea medicala (optional)

- taxa de rezervare a unui loc preferential în autocar: 5 euro/persoana (optional) (mentionam ca locurile în autocar se distribuie în ordinea înscrierilor si se comunica de catre agentie cu 3 zile inainte de plecare; prioritate au cei care la inscriere isi rezerva locul; nu acceptam cereri pentru loc preferential ulterior inscrierii. Mentionam ca locurile preferentiale se acorda doar pana la randul 6 pe ambele parti.

Agentia îsi rezerva dreptul de a modifica ordinea sau continutul programelor în cazul în care acest lucru este absolut necesar

 

 

Ora de imbarcare

Orasul de imbarcare

Locul de imbarcare

Tarif

05:00

Oradea

Str. T. Vladimirescu nr 4, de la Agentia Galatea Travel

0

02:00

Cluj-Napoca

Bila Manastur

15 euro

01:20

Turda

Teatru, Bld Matei Basarab

25 euro

00:00

Tg. Mures

OMV, Str. Gh. Doja

25 euro

01:30

Baia Mare

OMV, Bld Independentei

25 euro

02:30

Satu Mare

MOL, Drumul Careiului

20 euro

03:00

Carei

MOL, Bld. 25 Decembrie

15 euro

02:30

Zalau

MOL, Bld Mihai Viteazu

15 euro

02:40

Arad

OMV Centura, Calea Zimandului

15 euro

02:00

Timisoara

Parcarea Real, Calea Aradului

20 euro


Tariful transferului este valabil pentru dus si intors, si se realizeaza la minim 4 turisti/traseu; numarul locurilor sunt limitate in functie de marimea mijloacelor de transport (4, 8, 15, 19, 48 locuri).


Completarea detaliilor de mai jos este obligatorie si indispensabila pentru inscriere:

PERIOADA:

 

ORAS DE IMBARCARE:

ALTE SERVICII COMANDATE:

TARIF DE INSCRIERE:

REDUCERE:

AVANS:

DIFERENTA:

DATA SCADENTEI:

 

Nume si prenume turisti cf act calatorie

Data nasterii

Serie si numar act de calatorie

Data eliberarii

Data expirarii

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Semnatura.........................................................

Data inscrierii...................................................


CONDITII DE PARTICIPARE

- inscrierile se fac doar pe baza actelor de calatorie valabile minim 6 luni de la data plecarii. Turistul este obligat sa verifice valabilitatea actelor de calatorie si, in cazul circuitelor cu avionul sa transmita copia actului de calatorie (CI sau pasaport) la inscriere, iar agentia nu isi asuma raspunderea in cazul in care actul de calatorie este expirat sau daca numele turistului nu este acelasi in CI si in pasaport sau este gresit, iar pasaportul este transmis ulterior, penalitatile cu modificarea de nume ii revin turistului.

- copiii minori (sub 18 ani) pot iesi din tara daca sunt insotiti de ambii parinti, sau de un parinte care are acordul notarial al celulilalt parinte, sau act notarial pe baza hotararii judecatoresti de incredintare a minorului, sau, in cazul minorilor insotiti de o persoana care are acordul notarial al ambilor parinti si cazier judiciar, conform legilor in vigoare. Nerespectarea celor de mai sus duce la oprirea la frontiera romana a minorilor, caz in care agentia nu raspunde de consecinte.

I. Detalii si reguli privind desfasurarea circuitelor culturale

- clasificarea hotelurilor din strainatate poate sa difere fata de clasificarea celor din Romania, si este in conformitate cu reglementarile din tarile respective; nu suntem raspunzatori pentru aceste diferente. Alocarea camerelor la hotel se face la receptie. Camerele triple pot fi de structuri diferite (3 paturi separate sau 1 pat matrimonial+1 pat pliant sau +1 supraetajat) si pot fi de confort redus. Rezervarile se fac in camere standard. Camerele duble pot fi cu un pat matrimonial sau doua paturi separate (twin). In cazul in care nu este specificat altfel, rezervarile se fac in camere standard. In cazul solicitarii unui confort sporit, diferenta se achita la hotel la fata locului, in cazul in care acest lucru este posibil.

- localizarea hotelurilor din programele turistice de tip circuit pot fi intr-o arie de 100-130 km fata de locul anuntat in program, de exp. zona Amsterdam sau zona Roma; locatia neafectand programul excursiei, transportul organizandu-se cu autocarul la finalul zilei.

- sosirile la hotel se fac de regula seara. Pot aparea intarzieri datorita conditiilor de trafic, vreme, intarzierea turistilor de la intalnire etc. Agentia nu este raspunzatoare pentru intarzierile de acest gen. Si in cazul in care se soseste tarziu, stationarea de odihna la hotel va fi de minim 9 ore/noapte, respectand orele de condus al soferilor.

- turistul are obligatia de a respecta regulile hoteliere internationale sau regulile hoteliere specifice din tarile vizitate (sa nu deranjeze alti clienti din hotel, sa pastreze linistea, sa nu distruga/deterioreze/pateze obiecte din camere, sa nu foloseasca termoplonjonul in camere si sa nu fumeze in camerele nefumatoare, etc). Nerespectarea sau necunoasterea acestora, nu exonereaza turistul de la raspundere. Turistul este direct raspunzator pentru deteriorarea camerelor hoteliere sau a autocarului/mijlocului de transport, agentia neasumandu-si raspunderea fata de turistul respectiv.

- deoarece (in general) in program nu sunt incluse mesele de pranz si cina, se recomanda turistilor asigurarea cu rezerve de alimente nealterabile pentru cazurile in care nu se poate lua masa la o unitate de alimentatie publica, avandu-se in vedere ca (in general) se ajunge la hotel seara. Programul excursiei este incarcat (distante mari de parcurs, in unele cazuri si multe obiective de vizitat), scopul excursiei fiind de a vedea cat mai multe tari si locuri interesante si nu o excursie de odihna. In cadrul programulului excursiei, in mod normal se aloca timp pentru a lua masa de pranz si de cina, exceptie facand situatiile neprevazute – intarzieri in trafic, etc. Micul dejun difera de la o tara la alta, de exp in Italia si Franta, unele hoteluri ofera mic dejun continental, iar altele de tip bufet. Regulile internationale interzic scoaterea sau introducerea alimentelor sau bauturilor din sau in restaurant. Turistii care incalca aceasta regula pot fi obligati la o plata suplimentara de catre restaurant

- programul excursiei nu este modificabil pe parcurs, la cererea unor turisti, agentia avand obligatia de a furniza programul initial tuturor turistilor din grup. In cazul in care grupul voteaza unanim pentru modificarea programului, acest lucru este posibil doar in cazul in care modificarea survenita nu implica costuri suplimentare, nu afecteaza timpul de condus al soferilor sau nu se deruleaza in detrimentul programului initial. In cazul in care modificarea ceruta implica cheltuieli in plus, realizarea este posibila doar cu acordul personalului de bord, dupa calcularea taxelor aferente care vor fi suportate de catre turisti.

- turistul are obligatia sa fie punctual la orele de intalnire comunicate de catre personalul autocarului/ghidul excursiei. Nu se admit intarzieri in programul circuitelor, avand in vedere ca aceste intarzieri pot implica si decalaje de la program sau intarzieri la rezervarile facute. Personalul autocarului nu are obligativitatea de a astepta turistul intarziat, mai ales daca considera ca orele de condus ale soferilor sau restul grupului sau programul excursiei au de suferit datorita intarzierii turistului respectiv. Personalul autocarului sau Agentia nu este raspunzatoare pentru eventualele servicii neprestate turistilor care intarzie de la program.

- turoperatorul, in pachetul de servicii de circuite culturale presteaza servicii de ghid turism din partea agentiei, dar legislatia internationala nu permite ghidajul in muzee si la obiective turistice de catre ghidul roman; ghidul roman va face prezentarea in autocar si va asigura traducerea explicatiilor date de ghidul local in situatia in care grupul de turisti hotaraste angajarea acestuia. Angajarea unui ghid local poate fi absolut necesar in functie de tarile vizitate sau de obiectivele turistice.

- vizitarea muzeelor in cele mai multe cazuri se face individual deoarece serviciile de ghid turism prestate de ghidul agentiei nu sunt permise la aceste obiective, exceptie facand doar cateva institutii: de exp Castelul Praghez sau muzeul Abatiei Melk, unde autoritatile permit acest lucru. Pentru vizite colective la muzee, este necesara angajarea unui ghid local contra cost, iar acest lucru se face doar la cererea grupului anticipat vizitei pentru a face rezervare.

- taxele de intrare sunt indicate in fiecare program aparte, si au valoare informativa. Poate sa existe decalaje, deoarece institutiile culturale isi modifica tarifele sau pot modifica orarul de functionare pe parcursul anului. Vizitarea obiectivelor turistice (exp Alhambra, Cina cea de Taina) care solicita achitarea taxei de intrare in prealabil, este posibila doar cu achitarea taxei de intrare la inscrierea turistului. Nu putem solutiona vizitele turistilor care nu isi achita la timp aceste taxe la agentie. Aceste sume includ taxa de intrare efectiva, taxa de rezervare si taxele aferente transferului bancare pentru plata anticipata.

- autocarul/mijlocul de transport terestru va avea un numar de locuri corespunzator numarului de persoane inscrise si va oferi confortul conform normelor de categorizare in vigoare (aer conditionat, incalzire, statie audio-video, etc). Autocarul este un mijloc de transport, care deserveste transportul de persoane in conditii de confort optime pentru toti turistii, fiind dotat cu aer conditionat, scaune rabatabie si statie audio-video. Consumul de alimente nu este permis in autocar, acest lucru afectand turistii mai sensibili si starea de curatenie a autocarului. Consumul de alimente este posibil cu ocazia pauzelor la locurile de popas de pe traseu sau in timpul liber in timpul programului. Opriri regulate se fac la intervale de aproximativ 2,5-3,5 ore. Orele de condus al soferilor sunt un factor de baza al programului si se respecta cu fermitate. Raspunderea privind pierderea, furtul, deteriorarea bagajelor si a obiectelor personale si a actelor de calatorie este in sarcina turistului. Firma transportatoare are o asigurare pentru bagajele de cala pe durata transportului. Personalul autocarului nu este responsabil pentru bunuri de valoare lasate in autocar. In cazul pierderii sau deteriorarii bagajelor pe durata transportului cu avionul, turistul isi va adresa plangerea direct companiei aeriene sau companiei de transport.

- imbarcarile din alte orase sunt parte integranta a programului turistic. Orarul de imbarcare este specificat in programul initial, dar care poate sa difere in functie de probleme prevazute – lucrari pe drum, conditii de meteo neprevazute. Ultimele detalii se transmit turistilor cu 5-2 zile inainte de inceperea calatoriei. Tarifele si orele de plecare din oferta Agentiei au la baza imbarcarile din Orasea si/sau Cluj-Napoca. Oferim imbacari de pe alte linii, contra cost, dar numarul locurilor este limitat in functie de marimea mijloacelor de transport care ofera aceste servicii. Detalii in programul circuitelor sau pe verso catalog.

- locurile in autocar se distribuie de catre agentie conform ordinii inscrierii, exceptie facand persoanele care se inscriu singure. Exista totusi o suprataxa pentru locuri preferentiale, pentru turistii care doresc din diferite motive rezervarea locului preferential cu taxa de 5 euro. Prioritate au persoanele care achita aceasta suprataxa; inscrierile se fac pana cand exista locuri disponibile, iar din acest motiv, diagramele de locuri se finalizeaza inainte de plecare, si locurile in mod oficial, vor fi comunicate de personalul autocarului doar la urcare. Nu se accepta plata suprataxei de loc ulterior inscrierii. Exista circuite la care nu exista aceasta optiune de loc preferential. Pe mijloacele de transport care asigura transferul pana la mijlocul de transport de baza, nu este valabila aceasta optiune de loc preferential.

- turistul are obligatia sa se comporte civilizat cu personalul si cu colegii de grup; turistul are obligatia de a avea o igiena corporala adecvata calatoriei in grup. In cazul turistilor cu comportament extrem – certuri, jigniri la adresa personalului de bord sau altor turisti, lipsa igienei corporale, etc, aspecte care deranjeaza tot grupul si/sau buna desfasurare a programului, grupul are dreptul de a intocmi un proces verbal prin care exclude turistul de la continuarea calatoriei, sau de a cere ajutorul agentilor de politie locala, agentia neasumandu-si nici un fel de raspundere fata de turistul respectiv.

- turistul are obligatia sa fie constient de starea proprie de sanatate in relatia cu buna desfasurare a programului. Circuitele implica si mers pe jos, urcare pe scari sau zile intregi pietonale, acestea fiind semnalate in programul initial sau pe parcurs, ghidul instiinteaza grupul despre dificultatea unui program. Turistul nu are dreptul de a crea atmosfera negativa grupului datorita incapacitatii sale de a strabate un traseu. In cazul in care Turistul ia parte la un program care ii depaseste conditia fizica, are obligatia de a se intoarce la locul de plecare sau locul de intalnire (conform indrumarii ghidului) la ora specificata, pe propria cheltuiala, neputand reprosa sau imputa ghidului sau agentiei aceste cheltuieli.

- turistul are obligatia de a respecta legile tarilor tranzitate/vizitate, indiferent daca acestea difera fata de legile din Romania. Nerespectarea acestora atrage dupa sine, raspunderea turistului respectiv in fata autoritatilor locale, agentia neasumandu-si raspunderea fata de turistul respectiv (nu se ramburseaza sume aferente serviciilor neprestate din acest motiv).

- in cazul circuitelor/city-break-urilor cu avionul, in cazul modificarii orarului de zbor, orice cheltuiala suplimentara care se iveste (transfer suplimentar, cazare in plus, etc) ii revine turistului, iar cererile de dspagubire se adreseaza direct companiei aeriene. La fel in cazul in care, din cauza modificarii orarului de zbor, o parte a programului nu se poate realiza din motive obiective, agentia nu este raspunzatoare, turistul nu are dreptul la despagubiri din partea agentiei. Cererile de dspagubire se adreseaza direct companiei aeriene.

- in cazul circuitelor unde grupul este format din persoane care calatoresc cu autocarul si persoane care calatoresc cu avionul, modificarea orarului de zbor poate sa influenteze modificarea programului intregului grup. Agentia nu se face raspunzatoare pentru aceste modificari, dar va incerca sa adapteze programul la noua situatie cat mai bine posibil.