Circuit Croatia - Bosnia - Hertegovina- Serbia autocar PDF Imprimare Email
Descarca

CROATIA-BOSNIA-HERTEGOVINA-

SERBIA

             

Zagreb-Plitvice-Trogir-Split-Dubrovnik-Medjugorje-Mostar-Sarajevo-Belgrad


Ziua 1. Plecare din Cluj la orele 01:00, din Oradea la orele 04:00 in zori pe ruta Cluj-Oradea-Budapesta-Zagreb ~750 km. Sosire in Zagreb in cursul dupa-amiezii, scurt tur pietonal in zona centrala - Catedrala Sf. Stefan, Cetatea. Ne continuam drumul spre cazare. (zona Ogulin)

Ziua 2. Ne deplasam spre Rezervatia Plitvice, (19.000 ha) renumitele lacuri montane ce se varsa unul in altul, formand cascade si grote; drumetie~3-4 ore. Cazare si timp liber zona Baska Voda/Split, 3 nopti.(Ogulin-Plitvice-Split~320 km)

Ziua 3. Deplasare pe coasta Dalmatiei. Se viziteaza orasul Trogir cu obiectivele turistice ca si Catedrala Sf Laurentiu, Loggia cu Turnul cu Ceas, Pimaria Orasului, Fortatreata Kamerlengo. Urmeaza Split, unde se viziteaza: Palatul Imparatului Diocletian (unul din monumentele cele mai bine pastrate din epoca romana), Mausoleul lui Diocletian (exterior), transformat in catedrala catolica, Poarta de Aur si Statuia episcopului Grigore din Nin. Timp liber. Cazare .

Ziua 4. Timp liber pentru plaja, sau *excursie optionala la Dubrovnik, se viziteaza : Cetatea, zidurile orasului vechi, Catedrala, Biserica Sf. Vlaho (patronul orasului), Palatul Rectorilor,Turnul cu Ceas. Timp liber: plimbari, shopping. Cazare.

Ziua 5. Ne continuam drumul spre Bosnia-Hertegovina cu scurta oprire la Medjugorje, faimosul loc de pelerinaj, apoi la Mostar pentru a admira panorama orasului vechi, cu Podul Vechi, moscheea Pasa Koski Mehmed. (Makarska-Sarajevo~320 km) Ne continuam drumul spre Sarajevo, scurta vizita in capitala Bosniei-Hertegovinei, oras unde a fost asasinat Franz Ferdinand in 1914; vizitam podurile istorice, Palatul Primariei, Turnul cu Ceas, Catedrala Romano-Catolica. Timp liber. Cazare zona Sarajevo.

Ziua 6. Dupa mic dejun ne indreptam spre Belgrad, unde incepem vizita cu Mausoleul lui Tito, dupa care urmeaza Citadela Kalemegdan, si artera pietonala Knez Mihajlov. Timp liber. Plecare spre tara, sosire seara tarziu. (Sarajevo-Belgrad ~300 km, Belgarad-Timisoara-Oradea~330 km).


Data de plecare

Tarif standard

in camera dubla(avans 30%)

Tarif Client Fidel

(avans 30%)

Tarif Early Booking

(avans 50%)

Tarif Early Booking

Client Fidel (avans 50%)

15.09.2015

EB pana la 28.02.2015

289 euro

275 euro

265 euro

255 euro

Reducere al treilea adult in camera: 10 euro; Reducere copil <12 ani cazat in camera cu 2 adulti: 20 euro

Supliment camera single: 60 euro

 

Tarifele au fost calculate la grup de minim 40 turisti. Suplimentul pentru grup 30-39 persoane, 25 euro, se va achita doar in caz de nevoie, in ultimele 5-7 zile inainte de plecare, chiar daca inscrierea s-a facut la tarif promotional


BONUS LOCURI PREFERENTIALE PENTRU INSCRIERI PANA LA 31.12.2014


Tariful include:

- transport cu autocar modern, climatizat 3*, taxe parcare si autostrazi

- 5 nopti cazare la hoteluri de 2-3* cu mic dejun bufet

- ghid turism din partea agentiei


Tariful nu include:

- *excursia optionala la Dubrovnik – 30 euro (grup minim de 25 persoane)

- intrarile la obiectivele turistice – Plitvice~12 euro, Catedrala Trogir~5 euro, Zidurile Cetatii din Dubrovnik~14 euro, Split~ 8 euro (Catedrala, Baptisterul, Clopotnita), Mostar Moscheea + terasa pt panorama Podulului Vechi ~3 euro, Mausoleul lui Tito~ 4 euro

-cine optionale ~35 euro – 5 cine

- taxe ghizi locali, acolo unde grupul solicita

- asigurarea storno si asigurarea medicala (optional)

- taxa de rezervare a unui loc preferential în autocar: 5 euro/persoana (optional) (mentionam ca locurile în autocar se distribuie în ordin8ea înscrierilor si se comunica de catre personal la urcare în autocar; prioritate au cei care la inscriere isi rezerva locul; nu acceptam cereri pentru loc preferential ulterior inscrierii)


Agentia îsi rezerva dreptul de a modifica ordinea sau continutul programelor în cazul în care acest lucru este absolut necesar


Ora de imbarcare

Orasul de imbarcare

Locul de imbarcare

Tarif

04:00

Oradea

Parcarea Vulturul Negru

0

01:00

Cluj-Napoca

Bila Manastur

0

01:20

Turda

Teatru, Bld Matei Basarab

15 euro

23:00(-1 zi)

Tg. Mures

OMV, Str. Gh. Doja

15 euro

22:00(-1 zi)

Reghin

Petrom, Str. Iernuteni

20 euro

20:00(-1 zi)

Odorheiu Secuiesc

Piata Marton Aron

25 euro

19:30(-1 zi)

Miercurea Ciuc

Rompetrol, Str. Harghitei

25 euro

20:00(-1 zi)

Brasov

Petrom, Bld. Grivitei

25 euro

22:30(-1 zi)

Bistrita

Petrom, iesire spre Viisoara

20 euro

23:40(-1 zi)

Dej

OMV, Str. Valcele

15 euro

00:00

Gherla

Petrom, Str. Clujului

15 euro

22:00(-1 zi)

Sighisoara

Penny Market, Str. Tarnavei

20 euro

22:00(-1 zi)

Sibiu

Parcarea Metro,Sos. Alba Iulia

20 euro

22:30(-1 zi)

Sebes

Parcarea Lidl, Str. Augustin Bena

20 euro

23:00(-1 zi)

Alba Iulia

MOL, Str. Al. Ioan Cuza

20 euro

22:00(-1 zi)

Deva

Bila, langa Gara

20 euro

00:30

Baia Mare

OMV, Bld Independentei

20 euro

01:30

Satu Mare

MOL, Drumul Careiului

20 euro

02:00

Carei

MOL, Bld. 25 Decembrie

15 euro

01:30

Zalau

MOL, Bld Mihai Viteazu

15 euro

01:40

Arad

OMV Centura, Calea Zimandului

15 euro

01:00

Timisoara

Parcarea Real, Calea Aradului

20 euro

Tariful transferului este valabil pentru dus si intors, si se realizeaza la minim 4 turisti/traseu; numarul locurilor sunt limitate in functie de marimea mijloacelor de transport (4, 8, 15, 19, 48 locuri)


CONDITII DE INSCRIERE

- actul de calatorie este pasaportul sau buletinul valabil minim 6 luni la data intoarcerii in tara

- copiii minori (sub 18 ani) pot iesi din tara daca sunt insotiti de ambii parinti, sau de un parinte care are acordul notarial al celulilalt parinte, sau act notarial pe baza hotararii judecatoresti de incredintare a minorului, sau, in cazul minorilor insotiti de o persoana care are acordul notarial al ambilor parinti si cazier judiciar, conform legilor in vigoare. Nerespectarea celor de mai sus duce la oprirea la frontiera romana a minorilor, caz in care agentia nu raspunde de consecinte.

- clasificarea hotelurilor din strainatate poate sa difere fata de clasificarea celor din Romania, si este in conformitate cu reglementarile din tarile respective; nu suntem raspunzatori pentru aceste diferente. Alocarea camerelor la hotel se face la receptie. Camerele triple pot fi de structuri diferite (3 paturi separate sau 1 pat matrimonial+1 pat pliant sau +1 supraetajat). Camerele duble pot fi cu pat matrimonial sau doua paturi separate. Rezervarile se fac in camere standard. In cazul solicitarii unui confort sporit, diferenta se achita la hotel la fata locului, in cazul in care acest lucru este posibil.

- localizarea hotelurilor din programele turistice de tip circuit pot fi intr-o arie de 100 km fata de locul anuntat in program, de exp. zona Paris sau zona Roma; locatia neafectand programul excursiei, transportul organizandu-se cu autocarul la finalul zilei.

- deoarece (in general) in program nu sunt incluse mesele de pranz si cina, se recomanda turistilor asigurarea cu rezerve de alimente nealterabile pentru cazurile in care nu se poate lua masa la o unitate de alimentatie publica, avandu-se in vedere ca (in general) se ajunge la hotel seara. Programul excursiei este incarcat (distante mari de parcurs, in unele cazuri si multe obiective de vizitat), scopul excursiei fiind de a vedea cat mai multe tari si locuri interesante si nu o excursie de odihna. In cadrul programulului excursiei, in mod normal se aloca timp pentru a lua masa de pranz si de cina, exceptie facand situatiile neprevazute, intarzieri in trafic, etc. Micul dejun difera de la o tara la alta, de exp in Italia si Franta, unele hoteluri ofera mic dejun continental, iar altele de tip bufet. Regulile internationale interzic scoaterea sau introducerea de alimente sau bauturi din sau in restaurant. Turistii care incalca aceasta regula pot fi obligati la o plata suplimentara de catre restaurant

- programul excursiei nu este modificabil pe parcurs, la cererea unor turisti, agentia avand obligatia de a furniza programul initial tuturor turistilor din grup. In cazul in care grupul voteaza unanim pentru modificarea programului, acest lucru este posibil doar in cazul in care modificarea survenita nu implica costuri suplimentare, nu afecteaza timpul de condus al soferilor sau nu se deruleaza in detrimentul programului initial. In cazul in care modificarea ceruta implica cheltuieli in plus, realizarea este posibila doar cu acordul personalului de bord, dupa calcularea taxelor aferente care vor fi suportate de catre turisti.

- turoperatorul, in pachetul de servicii de circuite culturale presteaza servicii de ghid turism din partea agentiei, dar legislatia internationala nu permite ghidajul in muzee si la obiective turistice de catre ghidul roman; ghidul roman va face prezentarea in autocar si va asigura traducerea explicatiilor date de ghidul local in situatia in care grupul de turisti hotaraste angajarea acestuia. Angajarea unui ghid local poate fi absolut necesara in functie de tarile vizitate.

- vizitarea muzeelor in cele mai multe cazuri se face individual deoarece serviciile de ghid turism prestate de ghidul agentiei nu sunt permise la aceste obiective, exceptie facand doar cateva institutii: de exp Castelul Praghez sau muzeul Abatiei Melk, unde autoritatile permit acest lucru. Pentru vizite colective la muzee, este necesara angajarea unui ghid local contra cost, iar acest lucru se face doar la cererea grupului sau daca este absolut necesar, anticipat vizitei.

- autocarul/mijlocul de transport terestru va avea un numar de locuri corespunzator numarului de persoane inscrise si va oferi confortul conform normelor de categorizare in vigoare (aer conditionat, incalzire, statie audio-video, etc). Este interzis consumul de alimente in mijloacele de transport. Opriri regulate se fac la intervale de aproximativ 2,5-3,5 ore. Orele de condus a soferilor sunt un factor de baza al programului si se respecta cu fermitate. Raspunderea privind pierderea, furtul, deteriorarea bagajelor si a obiectelor personale si a actelor de calatorie este in sarcina turistului. Firma transportatoare are o asigurare de bagaje pe durata transportului. Personalul autocarului nu este responsabil pentru bunuri de valoare lasate in autocar. In cazul pierderii sau deteriorarii bagajelor pe durata transportului cu avionul, turistul isi va adresa plangerea direct companiei aeriene.

- imbarcarile din alte orase in cazul circuitelor cu autocarul sunt parte integranta a programului turistic. Orarul de imbarcare este specificat in programul initial, dar care poate sa difere in functie de probleme neprevazute – lucrari pe drum, conditii de meteo neprevazute. Ultimele detalii se transmit turistilor cu 5-2 zile inainte de inceperea calatoriei. Tarifele si orele de plecare din oferta Agentiei au la baza imbarcarile din Cluj-Napoca sau Oradea. Oferim imbacari de pe alte linii, contra cost, dar numarul locurilor este limitat in functie de marimea mijloacelor de transport care ofera aceste servicii. Detalii la fiecare program.

- sosirile la hotel se fac de regula seara. Pot aparea intarzieri datorita conditiilor de trafic, vreme, intarzierea turistilor de la intalnire etc. Agentia nu este raspunzatoare pentru intarzierile de acest gen. Si in cazul in care se soseste tarziu, stationarea de odihna la hotel va fi de minim 9 ore/noapte, conform orelor de condus.

- locurile in autocar se distribuie de catre agentie conform ordinii inscrierii, exceptie facand persoanele care se inscriu singure. Exista totusi o suprataxa pentru locuri preferentiale, pentru turistii care doresc din diferite motive rezervarea locului preferential cu taxa de 5 euro. Prioritate au persoanele care achita aceasta suprataxa; inscrierile se fac pana cand exista locuri disponibile, iar din acest motiv, diagramele de locuri se finalizeaza inainte de plecare, si locurile in mod oficial, vor fi comunicate de personalul autocarului doar la urcare. Nu se accepta plata suprataxei de loc ulterior inscrierii. Exista circuite la care nu exista aceasta optiune de loc preferential. Pe mijloacele de transport care asigura transferul pana la mijlocul de transport de baza, sau pe mijloacele de transport care asigura transferul la/de la aeroport-hotel, sau in programele unde este specificat:”nu exista optiune de loc preferential”, nu este valabila aceasta optiune de loc preferential.

- programele, tarifele, orele de plecare din catalog sunt valabile la momentul redactarii catalogului/programului initial, acestea pot suferi modificari minore in timp. Prioritate au informatiile actualizate in agentie si/sau pe pagina de internet.

- in cazul circuitelor/city-break-urilor cu avionul, in cazul modificarii orarului de zbor, orice cheltuiala suplimentara, in caz ca se iveste (transfer suplimentar, cazare in plus, etc) ii revine turistului, iar cererile de despagubire se adreseaza direct companiei aeriene. La fel in cazul in care, din cauza modificarii orarului de zbor, o parte a programului nu se poate realiza din motive obiective, agentia nu este raspunzatoare, turistul nu are dreptul la despagubiri din partea agentiei. Cererile de despagubire se adreseaza direct companiei aeriene.

- in cazul circuitelor unde grupul este format din persoane care calatoresc cu autocarul si persoane care calatoresc cu avionul, modificarea orarului de zbor poate sa influenteze modificarea programului intregului grup. Agentia nu se face raspunzatoare pentru aceste modificari, dar va incerca adaptarea programului la noua situatie cat mai bine posibil.

- in cazuri speciale, agentia poate majora pretul excursiei cu tariful anuntat in program sau cu maxim 10% din valoare sau conform valorii afisate in program, dar nu mai mult de 10%, acesta neconstituind motiv pentru anularea excursiei. In cazul in care majorarea depaseste 10% din valoare, turistul poate rezilia contractul fara nici o obligatie, agentia urmand sa ii restituie sumele achitate.

- taxele de intrare sunt indicate in fiecare program aparte, si au valoare informativa. Poate sa existe decalaje, deoarece institutiile culturale isi modifica tarifele sau pot modifica orarul de functionare pe parcursul anului. Vizitarea obiectivelor turistice (exp Alhambra, Cina cea de Taina) care solicita achitarea taxei de intrare in prealabil, este posibila doar cu achitarea taxei de intrare la inscrierea turistului. Nu putem solutiona vizitele turistilor care nu isi achita la timp aceste taxe la agentie. Aceste sume includ taxa de intrare efectiva, taxa de rezervare si taxele aferente transferului bancar pentru plata anticipata.

- turistul este obligat s? achite la recep?ia unit??ii hoteliere taxa de sta?iune, taxa de salubrizare, precum ?i alte taxe locale, in caz ca acestea intervin, f?r? a putea pretinde desp?gubiri sau returnarea sumelor de la Agen?ie.

- turistul are obligatia sa se comporte civilizat cu personalul si cu colegii de grup; turistul are obligatia de a avea o igiena corporala adecvata calatoriei in grup. In cazul turistilor cu comportament extrem – certuri, jigniri la adresa personalului de bord sau altor turisti, lipsa igienei corporale, etc, aspecte care deranjeaza tot grupul si/sau buna desfasurare a programului, grupul are dreptul de a intocmi un proces verbal prin care exclude turistul de la continuarea calatoriei, sau de a cere ajutorul agentilor de politie locala, agentia neasumandu-si nici un fel de raspundere fata de turistul respectiv.

- turistul are obligatia de a respecta legile tarilor tranzitate/vizitate. Nerespectarea acestora atrage dupa sine, raspunderea turistului respectiv in fata autoritatilor locale, agentia neasumandu-si raspunderea fata de turistul respectiv (nu se ramburseaza sume aferente serviciilor neprestate din acest motiv).

- turistul are obligatia de a respecta regulile hoteliere internationale sau regulile hoteliere specifice din tarile vizitate (sa nu deranjeze alti clienti din hotel, sa pastreze linistea, sa nu distruga/deterioreze/pateze obiecte din camere, etc). Necunoasterea acestora, nu exonereaza turistul de la raspundere. Turistul este direct raspunzator pentru deteriorarea camerelor hoteliere sau a autocarului/mijlocului de transport, agentia neasumandu-si raspunderea fata de turistul respectiv, care va urma sa despagubeasca institutia respectiva pentru daunele cauzate.

- in cazul în care turistul este nemul?umit de serviciile turistice primite, acesta are obliga?ia de a întocmi o sesizare în scris, clar, explicit ?i civilizat, cu privire la deficien?ele constatate la fa?a locului, legate de realizarea pachetului de servicii turistice contractat, se va transmite prompt prestatorului de servicii turistice (conducerii hotelului, restaurantului, ghidului) care vor face totul pentru solutionarea plangerii (in caz ca acesta este un caz obiectiv) si in caz de nesolutionare, se anunta si Agen?ia, urmand ca in termenii stabiliti in contract, sa aiba loc despagubirea turistului, dupa caz.

Completarea detaliilor de mai jos este obligatorie si indispensabila pentru inscriere:

PERIOADA:

ORAS DE IMBARCARE:

ALTE SERVICII COMANDATE:

TARIF DE INSCRIERE:

REDUCERE:

AVANS:

DIFERENTA:

DATA SCADENTEI:

Nume si prenume turisti cf act calatorie

Data nasterii

Serie si numar act de calatorie

Data eliberarii

Data expirarii

Semnatura.........................................................

Data inscrierii...................................................

 

Vizitatori Online

Avem 17 vizitatori online
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner