template ."/tools.php");?>
Circuit Croatia - Bosnia - Hertegovina- Serbia autocar PDF Imprimare Email
Descarca

CROATIA-BOSNIA-HERTEGOVINA-

SERBIA

             

Zagreb-Lacurile Plitvice-Trogir-Split-Dubrovnik-Medjugorje-Mostar-Sarajevo-Belgrad

Cu sejur pe Riviera Makarska!

 

 

Ziua 1. Plecare din Cluj la orele 01:00, din Oradea la orele 04:00 in zori pe ruta Cluj-Oradea-Budapesta-Zagreb ~750 km. Sosire in Zagreb in cursul dupa-amiezii, scurt tur pietonal in zona centrala - Catedrala Sf. Stefan, Cetatea. Cazare zona Ogulin.

Ziua 2. Ne indreptam spre Rezervatia Plitvice, (19.000 ha) renumitele lacuri montane ce se varsa unul in altul, formand cascade si grote; drumetie~3-4 ore. Cazare si timp liber zona Split, 4 nopti la acelasi hotel pe Riviera Makarska. (Ogulin-Plitvice-Split~320 km)

Ziua 3. Ne continuam drumul pe coasta Dalmatiei. Se viziteaza orasul Trogir cu obiectivele turistice ca si Catedrala Sf Laurentiu, Loggia cu Turnul cu Ceas, Pimaria Orasului, Fortatreata Kamerlengo. Urmeaza Split, unde se viziteaza: Palatul Imparatului Diocletian (unul din monumentele cele mai bine pastrate din epoca romana), Mausoleul lui Diocletian (exterior), transformat in catedrala catolica, Poarta de Aur si Statuia episcopului Grigore din Nin. Timp liber. Cazare .

Ziua 4. Timp liber pentru plaja si odihna, sau *excursie optionala la Dubrovnik, se viziteaza : Cetatea, zidurile orasului vechi, Catedrala, Biserica Sf. Vlaho (patronul orasului), Palatul Rectorilor,Turnul cu Ceas. Timp liber: plimbari, shopping. Cazare.

Ziua 5. Timp liber in statiune pentru plaja si odihna.

Ziua 6. Ne continuam drumul spre Bosnia-Hertegovina cu scurta oprire la Medjugorje, faimosul loc de pelerinaj, apoi la Mostar pentru a admira panorama orasului vechi, cu Podul Vechi, moscheea Pasa Koski Mehmed. (Makarska-Sarajevo~320 km) Ne continuam drumul spre Sarajevo, scurta vizita in capitala Bosniei-Hertegovinei, oras unde a fost asasinat Franz Ferdinand in 1914; vizitam podurile istorice, Palatul Primariei, Turnul cu Ceas, Catedrala Romano-Catolica. Timp liber. Cazare zona Sarajevo.

Ziua 7. Dupa mic dejun ne indreptam spre Belgrad, unde incepem vizita cu Mausoleul lui Tito, dupa care urmeaza Citadela Kalemegdan, si artera pietonala Knez Mihajlov. Timp liber. Plecare spre tara, sosire seara tarziu. (Sarajevo-Belgrad ~300 km, Belgarad-Timisoara-Oradea~330 km)


Data de plecare

Tarif standard in camera dubla

(avans 30%)

Tarif Early Booking

>31.03.16 (avans 50%)

Tarif Early Booking

>31.01.16 (avans 50%)

16.09.2016

319 euro

299 euro

289 euro

Tarif Client Fidel

309 euro

289 euro

279 euro

Reducere copil<12 ani cazat in camera cu 2 adulti: 20 euro

Supliment camera single: 100 euro

Tarifele au fost calculate la grup de minim 40 turisti. Suplimentul pentru grup 30-39 persoane, 20 euro, se va achita doar in caz de nevoie, in saptamana plecarii.

BONUS LOCURI PREFERENTIALE PENTRU INSCRIERI PANA LA 31.12.2015

Tariful include:

- transport cu autocar modern, climatizat 3*, taxe parcare si autostrazi

- 6 nopti cazare la hoteluri de 3* cu mic dejun bufet, 1 noapte zona Ogulin, 4 nopti Riviera Makarska, 1 noapte zona Sarajevo.

- ghid turism din partea agentiei

Tariful nu include:

- *excursia optionala la Dubrovnik: 30 euro (grup minim de 25 persoane), taxa intrare la zidurile Cetatii din Dubrovnik~14 euro,

- intrarile la obiectivele turistice – Plitvice~12 euro, Catedrala Trogir~5 euro, Split~ 8 euro (Catedrala, Baptisterul, Clopotnita), Mostar Moscheea + terasa pt panorama Podulului Vechi~3 euro, Mausoleul lui Tito~4 euro

- 6 cine optionale~40 euro

- taxe ghizi locali, acolo unde grupul solicita sau este absolut necesar

- asigurarea storno si asigurarea medicala (optional)

- taxa de rezervare a unui loc preferential în autocar: 5 euro/persoana (optional) (mentionam ca locurile în autocar se distribuie în ordinea înscrierilor si se comunica de catre personal la urcare în autocar; prioritate au cei care la inscriere isi rezerva locul; nu acceptam cereri pentru loc preferential ulterior inscrierii)

Agentia îsi rezerva dreptul de a modifica ordinea sau continutul programelor în cazul în care acest lucru este absolut necesar

Ora de imbarcare

Orasul de imbarcare

Locul de imbarcare

Tarif

04:00

Oradea

Parcarea Vulturul Negru

0

01:00

Cluj-Napoca

Bila Manastur

0

01:20

Turda

Teatru, Bld Matei Basarab

15 euro

23:00(-1 zi)

Tg. Mures

OMV, Str. Gh. Doja

15 euro

22:00(-1 zi)

Reghin

Petrom, Str. Iernuteni

20 euro

20:00(-1 zi)

Odorheiu Secuiesc

Piata Marton Aron

25 euro

19:30(-1 zi)

Miercurea Ciuc

Rompetrol, Str. Harghitei

25 euro

20:00(-1 zi)

Brasov

Petrom, Bld. Grivitei

25 euro

22:30(-1 zi)

Bistrita

Petrom, iesire spre Viisoara

20 euro

23:40(-1 zi)

Dej

OMV, Str. Valcele

15 euro

00:00

Gherla

Petrom, Str. Clujului

15 euro

22:00(-1 zi)

Sighisoara

Penny Market, Str. Tarnavei

20 euro

22:00(-1 zi)

Sibiu

Parcarea Metro,Sos. Alba Iulia

20 euro

22:30(-1 zi)

Sebes

Parcarea Lidl, Str. Augustin Bena

20 euro

23:00(-1 zi)

Alba Iulia

MOL, Str. Al. Ioan Cuza

20 euro

22:00(-1 zi)

Deva

Bila, langa Gara

20 euro

00:30

Baia Mare

OMV, Bld Independentei

20 euro

01:30

Satu Mare

MOL, Drumul Careiului

20 euro

02:00

Carei

MOL, Bld. 25 Decembrie

15 euro

01:30

Zalau

MOL, Bld Mihai Viteazu

15 euro

01:40

Arad

OMV Centura, Calea Zimandului

10 euro

01:00

Timisoara

Parcarea Real, Calea Aradului

15 euro

Tariful transferului este valabil pentru dus si intors, si se realizeaza la minim 4 turisti/traseu; numarul locurilor sunt limitate in functie de

marimea mijloacelor de transport (4, 8, 15, 19, 48 locuri)


CONDITII DE PARTICIPARE


- inscrierile se fac doar pe baza actelor de calatorie valabile minim 6 luni de la data plecarii. Turistul este obligat sa verifice valabilitatea actelor de calatorie si, in cazul circuitelor cu avionul sa transmita copia actului de calatorie (CI sau pasaport) la inscriere, iar agentia nu isi asuma raspunderea in cazul in care actul de calatorie este expirat sau daca numele turistului nu este acelasi in CI si in pasaport sau este gresit, iar pasaportul este transmis ulterior, penalitatile cu modificarea de nume ii revin turistului.

- copiii minori (sub 18 ani) pot iesi din tara daca sunt insotiti de ambii parinti, sau de un parinte care are acordul notarial al celulilalt parinte, sau act notarial pe baza hotararii judecatoresti de incredintare a minorului, sau, in cazul minorilor insotiti de o persoana care are acordul notarial al ambilor parinti si cazier judiciar, conform legilor in vigoare. Nerespectarea celor de mai sus duce la oprirea la frontiera romana a minorilor, caz in care agentia nu raspunde de consecinte.

I. Detalii si reguli privind desfasurarea circuitelor culturale

- clasificarea hotelurilor din strainatate poate sa difere fata de clasificarea celor din Romania, si este in conformitate cu reglementarile din tarile respective; nu suntem raspunzatori pentru aceste diferente. Alocarea camerelor la hotel se face la receptie. Camerele triple pot fi de structuri diferite (3 paturi separate sau 1 pat matrimonial+1 pat pliant sau +1 supraetajat) si pot fi de confort redus. Rezervarile se fac in camere standard. Camerele duble pot fi cu un pat matrimonial sau doua paturi separate (twin). In cazul in care nu este specificat altfel, rezervarile se fac in camere standard. In cazul solicitarii unui confort sporit, diferenta se achita la hotel la fata locului, in cazul in care acest lucru este posibil.

- localizarea hotelurilor din programele turistice de tip circuit pot fi intr-o arie de 100-130 km fata de locul anuntat in program, de exp. zona Amsterdam sau zona Roma; locatia neafectand programul excursiei, transportul organizandu-se cu autocarul la finalul zilei.

- sosirile la hotel se fac de regula seara. Pot aparea intarzieri datorita conditiilor de trafic, vreme, intarzierea turistilor de la intalnire etc. Agentia nu este raspunzatoare pentru intarzierile de acest gen. Si in cazul in care se soseste tarziu, stationarea de odihna la hotel va fi de minim 9 ore/noapte, respectand orele de condus al soferilor.

- turistul are obligatia de a respecta regulile hoteliere internationale sau regulile hoteliere specifice din tarile vizitate (sa nu deranjeze alti clienti din hotel, sa pastreze linistea, sa nu distruga/deterioreze/pateze obiecte din camere, sa nu foloseasca termoplonjonul in camere si sa nu fumeze in camerele nefumatoare, etc). Nerespectarea sau necunoasterea acestora, nu exonereaza turistul de la raspundere. Turistul este direct raspunzator pentru deteriorarea camerelor hoteliere sau a autocarului/mijlocului de transport, agentia neasumandu-si raspunderea fata de turistul respectiv.

- deoarece (in general) in program nu sunt incluse mesele de pranz si cina, se recomanda turistilor asigurarea cu rezerve de alimente nealterabile pentru cazurile in care nu se poate lua masa la o unitate de alimentatie publica, avandu-se in vedere ca (in general) se ajunge la hotel seara. Programul excursiei este incarcat (distante mari de parcurs, in unele cazuri si multe obiective de vizitat), scopul excursiei fiind de a vedea cat mai multe tari si locuri interesante si nu o excursie de odihna. In cadrul programulului excursiei, in mod normal se aloca timp pentru a lua masa de pranz si de cina, exceptie facand situatiile neprevazute – intarzieri in trafic, etc. Micul dejun difera de la o tara la alta, de exp in Italia si Franta, unele hoteluri ofera mic dejun continental, iar altele de tip bufet. Regulile internationale interzic scoaterea sau introducerea alimentelor sau bauturilor din sau in restaurant. Turistii care incalca aceasta regula pot fi obligati la o plata suplimentara de catre restaurant

- programul excursiei nu este modificabil pe parcurs, la cererea unor turisti, agentia avand obligatia de a furniza programul initial tuturor turistilor din grup. In cazul in care grupul voteaza unanim pentru modificarea programului, acest lucru este posibil doar in cazul in care modificarea survenita nu implica costuri suplimentare, nu afecteaza timpul de condus al soferilor sau nu se deruleaza in detrimentul programului initial. In cazul in care modificarea ceruta implica cheltuieli in plus, realizarea este posibila doar cu acordul personalului de bord, dupa calcularea taxelor aferente care vor fi suportate de catre turisti.

- turistul are obligatia sa fie punctual la orele de intalnire comunicate de catre personalul autocarului/ghidul excursiei. Nu se admit intarzieri in programul circuitelor, avand in vedere ca aceste intarzieri pot implica si decalaje de la program sau intarzieri la rezervarile facute. Personalul autocarului nu are obligativitatea de a astepta turistul intarziat, mai ales daca considera ca orele de condus ale soferilor sau restul grupului sau programul excursiei au de suferit datorita intarzierii turistului respectiv. Personalul autocarului sau Agentia nu este raspunzatoare pentru eventualele servicii neprestate turistilor care intarzie de la program.

- turoperatorul, in pachetul de servicii de circuite culturale presteaza servicii de ghid turism din partea agentiei, dar legislatia internationala nu permite ghidajul in muzee si la obiective turistice de catre ghidul roman; ghidul roman va face prezentarea in autocar si va asigura traducerea explicatiilor date de ghidul local in situatia in care grupul de turisti hotaraste angajarea acestuia. Angajarea unui ghid local poate fi absolut necesar in functie de tarile vizitate sau de obiectivele turistice.

- vizitarea muzeelor in cele mai multe cazuri se face individual deoarece serviciile de ghid turism prestate de ghidul agentiei nu sunt permise la aceste obiective, exceptie facand doar cateva institutii: de exp Castelul Praghez sau muzeul Abatiei Melk, unde autoritatile permit acest lucru. Pentru vizite colective la muzee, este necesara angajarea unui ghid local contra cost, iar acest lucru se face doar la cererea grupului anticipat vizitei pentru a face rezervare.

- taxele de intrare sunt indicate in fiecare program aparte, si au valoare informativa. Poate sa existe decalaje, deoarece institutiile culturale isi modifica tarifele sau pot modifica orarul de functionare pe parcursul anului. Vizitarea obiectivelor turistice (exp Alhambra, Cina cea de Taina) care solicita achitarea taxei de intrare in prealabil, este posibila doar cu achitarea taxei de intrare la inscrierea turistului. Nu putem solutiona vizitele turistilor care nu isi achita la timp aceste taxe la agentie. Aceste sume includ taxa de intrare efectiva, taxa de rezervare si taxele aferente transferului bancare pentru plata anticipata.

- autocarul/mijlocul de transport terestru va avea un numar de locuri corespunzator numarului de persoane inscrise si va oferi confortul conform normelor de categorizare in vigoare (aer conditionat, incalzire, statie audio-video, etc). Autocarul este un mijloc de transport, care deserveste transportul de persoane in conditii de confort optime pentru toti turistii, fiind dotat cu aer conditionat, scaune rabatabie si statie audio-video. Consumul de alimente nu este permis in autocar, acest lucru afectand turistii mai sensibili si starea de curatenie a autocarului. Consumul de alimente este posibil cu ocazia pauzelor la locurile de popas de pe traseu sau in timpul liber in timpul programului. Opriri regulate se fac la intervale de aproximativ 2,5-3,5 ore. Orele de condus al soferilor sunt un factor de baza al programului si se respecta cu fermitate. Raspunderea privind pierderea, furtul, deteriorarea bagajelor si a obiectelor personale si a actelor de calatorie este in sarcina turistului. Firma transportatoare are o asigurare pentru bagajele de cala pe durata transportului. Personalul autocarului nu este responsabil pentru bunuri de valoare lasate in autocar. In cazul pierderii sau deteriorarii bagajelor pe durata transportului cu avionul, turistul isi va adresa plangerea direct companiei aeriene sau companiei de transport.

- imbarcarile din alte orase sunt parte integranta a programului turistic. Orarul de imbarcare este specificat in programul initial, dar care poate sa difere in functie de probleme prevazute – lucrari pe drum, conditii de meteo neprevazute. Ultimele detalii se transmit turistilor cu 5-2 zile inainte de inceperea calatoriei. Tarifele si orele de plecare din oferta Agentiei au la baza imbarcarile din Orasea si/sau Cluj-Napoca. Oferim imbacari de pe alte linii, contra cost, dar numarul locurilor este limitat in functie de marimea mijloacelor de transport care ofera aceste servicii. Detalii in programul circuitelor sau pe verso catalog.

- locurile in autocar se distribuie de catre agentie conform ordinii inscrierii, exceptie facand persoanele care se inscriu singure. Exista totusi o suprataxa pentru locuri preferentiale, pentru turistii care doresc din diferite motive rezervarea locului preferential cu taxa de 5 euro. Prioritate au persoanele care achita aceasta suprataxa; inscrierile se fac pana cand exista locuri disponibile, iar din acest motiv, diagramele de locuri se finalizeaza inainte de plecare, si locurile in mod oficial, vor fi comunicate de personalul autocarului doar la urcare. Nu se accepta plata suprataxei de loc ulterior inscrierii. Exista circuite la care nu exista aceasta optiune de loc preferential. Pe mijloacele de transport care asigura transferul pana la mijlocul de transport de baza, nu este valabila aceasta optiune de loc preferential.

- turistul are obligatia sa se comporte civilizat cu personalul si cu colegii de grup; turistul are obligatia de a avea o igiena corporala adecvata calatoriei in grup. In cazul turistilor cu comportament extrem – certuri, jigniri la adresa personalului de bord sau altor turisti, lipsa igienei corporale, etc, aspecte care deranjeaza tot grupul si/sau buna desfasurare a programului, grupul are dreptul de a intocmi un proces verbal prin care exclude turistul de la continuarea calatoriei, sau de a cere ajutorul agentilor de politie locala, agentia neasumandu-si nici un fel de raspundere fata de turistul respectiv.

- turistul are obligatia sa fie constient de starea proprie de sanatate in relatia cu buna desfasurare a programului. Circuitele implica si mers pe jos, urcare pe scari sau zile intregi pietonale, acestea fiind semnalate in programul initial sau pe parcurs, ghidul instiinteaza grupul despre dificultatea unui program. Turistul nu are dreptul de a crea atmosfera negativa grupului datorita incapacitatii sale de a strabate un traseu. In cazul in care Turistul ia parte la un program care ii depaseste conditia fizica, are obligatia de a se intoarce la locul de plecare sau locul de intalnire (conform indrumarii ghidului) la ora specificata, pe propria cheltuiala, neputand reprosa sau imputa ghidului sau agentiei aceste cheltuieli.

- turistul are obligatia de a respecta legile tarilor tranzitate/vizitate, indiferent daca acestea difera fata de legile din Romania. Nerespectarea acestora atrage dupa sine, raspunderea turistului respectiv in fata autoritatilor locale, agentia neasumandu-si raspunderea fata de turistul respectiv (nu se ramburseaza sume aferente serviciilor neprestate din acest motiv).

- in cazul circuitelor/city-break-urilor cu avionul, in cazul modificarii orarului de zbor, orice cheltuiala suplimentara care se iveste (transfer suplimentar, cazare in plus, etc) ii revine turistului, iar cererile de dspagubire se adreseaza direct companiei aeriene. La fel in cazul in care, din cauza modificarii orarului de zbor, o parte a programului nu se poate realiza din motive obiective, agentia nu este raspunzatoare, turistul nu are dreptul la despagubiri din partea agentiei. Cererile de dspagubire se adreseaza direct companiei aeriene.

- in cazul circuitelor unde grupul este format din persoane care calatoresc cu autocarul si persoane care calatoresc cu avionul, modificarea orarului de zbor poate sa influenteze modificarea programului intregului grup. Agentia nu se face raspunzatoare pentru aceste modificari, dar va incerca sa adapteze programul la noua situatie cat mai bine posibil.

- programele, tarifele, orele de plecare din catalog sunt valabile la momentul redactarii catalogului/programului initial, acestea pot suferi modificari minore in timp. Prioritate au informatiile actualizate in agentie si/sau pe pagina de internet.

II. Modalitati de inscrieri la Circuitele organizate de Galatea Travel achizitionate la tarife standard

1. Circuite / excurisii de weekend realizate cu autocarul

Turistul se inscrie la circuite sau excursii de weekend in realizarea agentiei Galatea Travel cu plata imediata la agentie (sau in maxim 48 ore de la emiterea facturii prin banca) a unui avans de 30%, iar diferenta de 70% se achita cel tarziu cu 30 zile inainte de plecare.

2. Circuite / city-break-uri realizate cu avionul

Turistul se inscrie la circuite sau City-break-uri in realizarea agentiei Galatea Travel cu plata imediata (sau in maxim 48 ore de la emiterea facturii) a unui avans de 60%, iar diferenta de 40% se achita cel tarziu cu 45 zile inainte de plecare.

III. Reduceri acordate clientilor la circuitele Galatea Travel realizate cu autocarul

- REDUCERE CLIENT FIDEL conform programului este VALABIL PE TOT PARCURSUL ANULUI. Valoarea reducerii pentru Client Fidel apare la fiecare program aparte. Client fidel=client care a mai calatorit in excursii organizate de Galatea Travel. Pentru a acorda reducerea de client fidel, se comunica excursia, luna si anul participarii, si turistul trebuie gasit in baza de date, altfel agentia nu poate acorda reducerea.

- EARLY BOOKING presupune plata imediata a unui avans de minim 50% a serviciilor comandate in 48 ore, iar diferenta de 50% cu cel tarziu cu 30 zile inainte de data plecarii. Aceste pachete sunt nerambursabile. Modificarea de nume este posibila fara taxe, dar cu mentinerea aceleiasi structuri de cazare. Atentie! Exista cazurile de exceptie, ca rezervari nominale (bilete de vapor, etc), unde agentia nu poate face nici o modificare. Turistul care preia pachetul de servicii, se angajeaza la preluarea tuturor serviciilor comandate de turistul care a renuntat (rezervari cu plata anticipata, etc).

IV. Reduceri acordate clientilor la circuitele Galatea Travel realizate cu avionul

- REDUCERE CLIENT FIDEL conform programului este VALABIL PE TOT PARCURSUL ANULUI. Valoarea reducerii pentru Client Fidel apare la fiecare program aparte. Client fidel=client care a mai calatorit in excursii organizate de Galatea Travel. Pentru a acorda reducerea de client fidel, se comunica excursia, luna si anul participarii, si turistul trebuie gasit in baza de date, altfel agentia nu poate acorda reducerea.

- EARLY BOOKING presupune plata imediata a unui avans 50%-60%, conform fiecarui program aparte, a serviciilor comandate in 72 ore, iar diferenta, cu cel tarziu cu 45 zile inainte de data plecarii. Aceste pachete sunt nerambursabile. Modificarea de nume este posibila doar in scris, in cazul in care compania aeriana mai permite, iar penalitatile aferente vor fi cele ale companiei aeriene.

V. Renun??ri, penaliz?ri, desp?gubiri

1. Circuite cu autocarul achizitionate la tarife standard

În cazul în care turistul renun?? din vina sa la pachetul de servicii turistice care face obiectul prezentului contract, el datoreaz? Agen?iei penaliz?ri dup? cum urmeaz?:

-20% din pre?ul pachetului de servicii, dac? renun?area se face cu mai mult de 45 de zile calendaristice înainte de data plec?rii;

-30% din pre?ul pachetului de servicii, dac? renun?area se face in intervalul de 44-30 de zile înainte de data plec?rii; -50% din pre?ul pachetului de servicii, dac? renun?area se face în intervalul 29-16 de zile înainte de data plec?rii; -100% din pre?ul pachetului de servicii, dac? renun?area se face într-un interval mai mic de 16 zile înainte de plecare sau pentru neprezentarea la program

2. Circuite cu autocarul achizitionate la tarife Early Booking

- 50% din pre?ul pachetului de servicii, dac? renun?area se face cu mai mult de 30 de zile calendaristice înainte de data plec?rii;

-100% din pre?ul pachetului de servicii, dac? renun?area se face cu mai putin de 29 de zile calendaristice înainte de data plec?rii;

3. Circuit cu avionul achizitionate la tarife standard si Early Booking

- 250 euro+10% din pre?ul pachetului de servicii, dac? renun?area se face cu mai mult de 45 de zile calendaristice înainte de data plec?rii;

- 250 euro+30% din pre?ul pachetului de servicii, dac? renun?area se face in intervalul de 44-30 zile înainte de data plec?rii;

- 250 euro+50% din pre?ul pachetului de servicii, dac? renun?area se face in intervalul de 29-16 zile înainte de data plec?rii;

- 100% din pre?ul pachetului de servicii, dac? renun?area se face cu mai putin de 16 de zile calendaristice înainte de data plec?rii;

In caz ca pachetul de servicii turistice este furnizat de turoperatori straini, in totalitate sau partial, intra in vigoare conditiile de renuntare sau de modificare al turoperatorului respectiv. Sugeram incheierea asigurarii storno (de renuntare la calatorie) pentru a evita penalizarile si neintelegerile.

Agentia are dreptul de a modifica tipul reducerilor oferite, pe parcursul anului.

4. Pentru biletele de odihn? ?i/sau de tratament cump?rate prin organiza?ii sindicale, Agen?ia va face restituiri numai în baza cererilor de renun?are contrasemnate ?i ?tampilate de reprezentantul organiza?iei sindicale.

5. În cazul în care o ambasad? refuz? s? acorde viza de intrare pentru efectuarea pachetului de servicii, turistului i se vor re?ine toate taxele achitate de Agen?ie prestatorilor direc?i, precum ?i cheltuielile de operare proprii acesteia.

6. În cazul în care turistul care a intrat pe teritoriul statului în care se realizeaz? pachetul de servicii turistice refuz? s? se mai întoarc? în România ?i autorit??ile din ?ara respectiv? fac cheltuieli de orice natur? cu acesta, turistul respectiv are obliga?ia de a suporta toate aceste cheltuieli.

7. Penaliz?rile echivalente cu pre?ul contractului se aplic? ?i în cazul în care turistul nu ajunge la timp la aeroport sau la locul de plecare, dac? nu poate pleca în c?l?torie pentru c? nu are actele în regul? sau dac? este întors de la grani?? de c?tre poli?ia de frontier?.

8. Turistul trebuie s? depun? în scris cererea de renun?are la pachetul de servicii turistice, cu num?r de înregistrare la Agen?ia la care a achitat serviciile, inainte de inceperea calatoriei, la data la care constata ca nu va putea participa la calatorie. În caz contrar, cererea de renun?are nu este luat? în considerare.

9. Agen?ia va acorda desp?gubiri în func?ie de gradul de nerespectare a obliga?iilor din contract.

VI. Reclama?ii

1. În cazul în care turistul este nemul?umit de serviciile turistice primite, acesta are obliga?ia de a întocmi o sesizare în scris, clar, explicit ?i civilizat, cu privire la deficien?ele constatate la fa?a locului, legate de realizarea pachetului de servicii turistice contractat, se va transmite prompt prestatorului de servicii turistice (conducerii hotelului, restaurantului, ghidului) si in caz de nesolutionare, si Agen?iei.

2. Atât Agen?ia, cât ?i prestatorul de servicii turistice vor ac?iona imediat pentru solu?ionarea sesiz?rii. În cazul în care sesizarea nu este solu?ionat? sau este solu?ionat? par?ial, turistul va depune la sediul Agen?iei o reclama?ie în scris, în termen de maximum 3 zile calendaristice de la încheierea c?l?toriei, Agen?ia urmând ca, în termen de 30 zile calendaristice, s? comunice turistului desp?gubirile care i se cuvin.

VII. Asigurari

Turistul este asigurat pentru rambursarea cheltuielilor de repatriere ?i/sau a sumelor achitate de el în cazul insolvabilit??ii sau falimentului Agen?iei la Societatea de Asigurare OMNIASIG-VIENNA INSURANCE GROUP., serie si nr polita I nr 3004, valabila pana la 18.02.2016. Adresa societatii de asigurare: Str. Grigore Mona nr 23, sector 1 Bucuresti – 011886, Tel: (+40) 21 405 7420, Fax: (+40) 21 311 4490. www.omniasig.ro

Condi?iile în care turistul va fi desp?gubit de c?tre societatea de asigurare sunt:
1. În cazul în care Turoperatorul nu efectueaz? repatrierea turistului, acesta are obliga?ia de a anun?a imediat societatea de asigurare prin telefon, fax sau e-mail. În aceast? situa?ie societatea de asigurare nu are obliga?ia de a achita imediat contravaloarea cheltuielilor de repatriere, ci de a o rambursa dup? întoarcerea turistului în România, în condi?iile poli?ei de asigurare încheiate între Turoperator sau Agentie (dupa caz) ?i societatea de asigurare.
2. În cazul în care turistul solicit? Agen?iei contravaloarea sumelor achitate ?i/sau a cheltuielilor de repatriere, acesta trebuie s? trimit? documentele justificative c?tre Agen?ie prin scrisoare recomandat? cu confirmare de primire. Turistul are obliga?ia s? p?streze fotocopii de pe respectivele documente justificative. Turistul poate solicita Agen?iei rambursarea sumelor achitate ?i/sau a cheltuielilor de repatriere, în termen de 15 (cincisprezece) zile calendaristice de la data încheierii derul?rii pachetului de servicii turistice sau de la data repatrierii.
3. Turistul are obliga?ia de a notifica societ??ii de asigurare, prin scrisoare recomandat? cu confirmare de primire, în leg?tur? cu solicitarea adresat? Agen?iei privind rambursarea sumelor achitate ?i/sau a cheltuielilor de repatriere, în termen de 5 (cinci) zile calendaristice de la data confirm?rii de primire prev?zute la cap. VIII pct. 2.
4. În cazul în care, în termen de 15 (cincisprezece) zile calendaristice de la data confirm?rii de primire a documentelor justificative de c?tre Agen?ie, turistul nu a primit sumele solicitate de la aceasta, are loc evenimentul asigurat.
5. În termen de 10 (zece) zile calendaristice de la data producerii evenimentului asigurat, turistul are obliga?ia de a transmite societ??ii de asigurare, prin scrisoare recomandat? cu confirmare de primire, cererea de desp?gubire înso?it? de documentele justificative.
6. Documentele justificative constau în:
a) contractul de comercializare a pachetului de servicii turistice;
b) confirm?rile de primire precizate la pct. 2, 3 ?i 5 din prezentul capitol;
c) fotocopiile de pe documentele de plat? a avansului (chitan?e, ordine de plat? etc.), în cazul cererilor de rambursare a sumelor achitate de turist;
d) fotocopiile de pe documentele de transport ?i cazare, în cazul cererilor de rambursare a cheltuielilor de repatriere.
Societatea de asigurare are dreptul s? solicite turistului ?i alte documente justificative.
7. Desp?gubirea nu poate dep??i suma achitat? de turist în contractul de comercializare a pachetului de servicii turistice, precum ?i sumele necesare repatrierii acestuia.
8. Din desp?gubire se scade fran?iza men?ionat? pe poli?a de asigurare.
9. Desp?gubirea va fi pl?tit? în termen de 30 (treizeci) de zile calendaristice de la data primirii de c?tre societatea de asigurare a documentelor justificative de la turist.
10. În cazul în care dup? plata desp?gubirii Agen?ia pl?te?te debitul c?tre turist, acesta are obliga?ia de a restitui asigur?torului desp?gubirea primit?, în termen de 5 (cinci) zile lucr?toare de la data primirii de la Agen?ie a sumelor reprezentând debitul.
Facultativ, turistul are posibilitatea încheierii unui contract de asigurare, care s? acopere taxele de transfer, sau a unui contract de asisten?? care s? acopere taxele de repatriere în caz de accidente, de boal? sau deces, a unui contract de asigurare pentru bagaje, a unui contract de asigurare pentru servicii medicale la destinatie ori a unei asigurari storno.


Completarea detaliilor de mai jos este obligatorie si indispensabila pentru inscriere:

PERIOADA:

ORAS DE IMBARCARE:

ALTE SERVICII COMANDATE:

TARIF DE INSCRIERE:

REDUCERE:

AVANS:

DIFERENTA:

DATA SCADENTEI:

Nume si prenume turisti cf act calatorie

Data nasterii

Serie si numar act de calatorie

Data eliberarii

Data expirarii

Semnatura.........................................................

Data inscrierii...................................................


 

Vizitatori Online

Avem 27 vizitatori online
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner